Strømsø Legesenter

Tollbugata 13 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Strømsø Legesenter

TJAAAA.....

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Må si jeg har litt blandede følelser og meninger. på en måte er han rask, effektiv og dyktig, men samtidig har jeg alltid en klar følelse av å ikke helt bli hørt. Har alltid følelsen av å bli lempet ut så raskt som mulig og å ikke ha fått helt gehør for hva jeg snakket om. Jeg ble helt målløs en gang han mer eller mindre ba meg stille min egen diagnose og skjønte ikke at jeg hadde svart "feil" før jeg sto i køen for å betale. Gnien på sykemeldinger når man har behov for det.

Utrolig lang telefonkø og ikke noen dedikert parkering for pasienter. Vi har nå byttet hele familien til andre.

En herlig lege og et fantastisk menneske

Lege: Hanne Cecilie Fjell Skrevet

Hun setter seg inn i situasjonen til sine pasienter. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. Det er dessverre ikke så mange kronikere som blir trodd av sine leger. Men denne dama er bare helt FANTASTISK :-)

Full tillit!!

Lege: Hanne Cecilie Fjell Skrevet

Hva kan skrives som ikke allerede er skrevet her. Må bare slenge meg med på hvert eneste ord som tidligere er blitt sagt her om henne. Jeg skal ALDRI bytte fastlege. Jeg er der forholdsvis ofte, og hun er like fantastisk hver eneste gang. Og tar seg virkelig tid til å finne løsninger og til å høre på hva jeg har å si. Og nøler heller ikke med å henvise videre til videre utredninger.
Akutt timer er alltid tilgjengelig og er det noe det ikke haster med, så er det ikke lang venteliste for å få time.
Denne dama er gull verdt!

fantastisk:-)

Lege: Hanne Cecilie Fjell Skrevet

enkelt og greit. et fantastisk medmenneske. med evnen til og lytte og sette seg inn i andres situasjon.

Arrogant lege

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Følte at legen ikke tok meg seriøst når jeg kom ditt. Han er mer interessert i å lese på PC`n enn og se på deg når du snakker. Virket litt som at han gav blanke når jeg var der forrige gang. Han tok ikke mine bekymringer seriøst