Strømsø Legesenter

Tollbugata 13 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Strømsø Legesenter

Dyktig, tillitsvekkende, gir deg tid som trenges

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Føler meg heldig med Choudhry som fastlege. Han overtok etter min mangeårige fastlege, og jeg kunne ikke fått en bedre, mer empatisk og faglig dyktig lege. Ekstra pluss for at han er rolig, tillitsvekkende, og hører ordentlig på pasienten, og håndterer godt pasientens bekymringer. Det er aldri hastverk hos ham, man føler seg godt ivaretatt. Håper han blir min fastlege i mange år. :)

Dyktig og en God Lytter

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Henrik Hogsnes har vært min og min datter sin fastlege siden 2016. Han er en veldig god lytter og har alltid vært empatisk hver gang vi kommer til han. Jeg har aldri opplevd å føle ukomfortabelt mtp at han er en mannlige lege. Han har alltid visst respekt og profesjonalitet. Takk Henrik.

Faglig dyktig og moderne lege

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Er ikke den som bruker fastlegen mye, men utelukkende positive erfaringer med Frafjord. Faglig dyktig, effektiv og tilgjengelig. God oppfølging i etterkant!

Super fastlege

Lege: Hanne Cecilie Fjell Skrevet

Hanne er en lege som ser og lytter til pasienten. Har vært pasient i nesten 8 år, angrer ikke på legebytte!

Trygg, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

En fantastisk dyktig lege som tar pasienter på alvor og følger opp. Vennlig personlighet som utstråler sikkerhet og kunnskap.