Spesialistsenteret på Straume

Blombakkane 2 5354 Straume

Siste vurderinger av Spesialistsenteret på Straume

Flink og informativ - anbefales

Lege: Kathe Aase Skrevet

Dette er er en lege som er veldig flink og informativ. Her kan man spørre om alt en lurer på. Kan virkelig anbefale denne legen.
Har gått til henne over flere år og mange jeg kjenner føler seg virkelig ivartatt.
Kontor damen hennes er også veldig hyggelig og hjelpsom.

Hyggelig og saklig lege

Lege: Kathe Aase Skrevet

Første gang jeg var hos denne legen. Jeg opplevde henne som hyggelig, dyktig og flink til å forklare.

Saklig og flink.

Lege: Kathe Aase Skrevet

Har hatt en positiv legetime hos henne. På meg virker hun som en flink og saklig lege. Flink å forklare ting jeg spurte om, og forklarte også hva som ble gjort i løpet av undersøkelsen.
Kan anbefale henne.

Har aldri skrevet vurdering av en lege tidligere, men følte det var riktig nå pga. alle de negative tilbakemeldingene som sto her fra før. De gjorde at jeg kvidde meg litt til timen, men det var helt ubegrunnet...

En dårlig opplevelse

Lege: Kathe Aase Skrevet

Fikk frekke, nedlatende kommentarer da jeg kom inn for tidlig ultralyd. Var 19 år, usikker og utrygg, og hun gjorde det bare verre. Gav meg regelrett skyldfølelse for at jeg hadde blitt gravid så ung..

meget bra.

Lege: Karin Stang Volden Skrevet

etter henvisning fra min lege, ringte jeg for å høre om ventetid. sekretæren konfererte med legen, og jeg fikk komme til allerede neste morgen. Etter puste øvelser kom jeg inn til legen. Hun forklarte godt om resultatet, og i forhold til tidligere resultat. Hun viste og hvordan ny medisin skulle brukes. både legen og teamet gjorde ett solid inntrykk. Jeg følte jeg ble meget godt tatt vare på. mann 64 år.