Christopher Finne Riley

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2009)

Aleris Bergen Sentrum Telefonnummer55 59 99 9955 59 99 ...
Kaigaten 5, Bergen Storsenter 5015 Bergen
Christopher Finne Riley er gynekolog i Bergen og Øygarden

Siste vurderinger av Christopher Finne Riley

Utrolig behagelig lege

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Fantastisk flott, imøtekommende, rolig og dyktig gynekolog. Jeg ble møtt med et varmt smil, og fremtoningen hans fikk meg automatisk til å slappe av. Han tok seg god tid til å lytte, svare på spørsmål, gi råd og til selve undersøkelsen. Jeg anbefaler Christopher Finne Riley på det varmeste.

Fantastisk lege

Klinikk: Aleris Bergen Sentrum Skrevet

For en fantastisk lege. Han hører virkelig på pasienten/pårørende, setter seg godt inn i situasjonen, gjør sitt beste på alle måter og følger meget godt opp.
Journal/epikrise skriver han korrekt. (Det er ikke vanlig på Haukeland)
Hadde alle leger vært som Riley ville alle pasienter bli godt ivaretatt og følt seg trygg.

Meget fornøyd

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Veldig rolig og grei kar, som andre har skrevet her så sier han ikke mye, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Han gav all den informasjonen jeg trengte, og svarte på alle spørsmålene mine. Alt i alt en god opplevelse.

Fantastisk!

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Etter å ha lest noen av erfaringene her inne var jeg ganske skeptisk da jeg skulle til Christogher Riley i dag.
Det var absolutt ingen grunn for å være!
En fantastisk lege som tiltross for forsinkelse møtte meg med omsorg, interesse og tålmodighet!
Jeg har vært hos flere ulike gynekologer, bl. a på Volvat men har aldri hatt så grundig og ordentlig undersøkelse! Han var godt forberedt da jeg kom til timen og jeg følte meg ivaretatt fra første stund.
Han forklarte underveis, oppdaget ting han ville gå videre med og virket veldig proff og kunnskapsrik!
Det er sjeldent jeg går fra en gynekolog og føler jeg har fått svar på, og forstått det meste!
Hvis han skal erstatte Kathe Aase, er spesialistsenteret og vi som pasienter utrolig heldige!
Er såå glad for at jeg ikke avbestilt timen og gikk til Volvat som jeg vurderte! Der har jeg gode erfaringer, men dette var en helt annen klasse!
Anbefales på det sterkeste!

Forferdelig ukomfortabelt

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Han hadde en utrolig merkelig oppførsel mot meg. Han var helt sløv i øynene og satt bare å så på meg. Det var jeg som måtte føre samtalen og når jeg ikke snakket ble det kleint og rart. Ble utrolig ukomfortabel. Han spurte meg så og si ingen spørsmål og var ikke tilstede i det hele tatt. Ble ikke noe klokere på mine problemer av denne gynekologen.

Alt i alt en utrolig dårlig og ubehagelig opplevelse!