Gynekolog Rosa T. Adalsteinsdottir Hinnaklinikken

Hinnasvingene 46 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Gynekolog Rosa T. Adalsteinsdottir Hinnaklinikken

Lite lyttende

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Jeg går til Rosa fordi hun er en kvinne og har erfaring men jeg opplever hun som lite interessert i å ha en dialog. Jeg har vært hos henne flere ganger. Sist jeg var hos henne følte jeg hun kunne gjerne har brukt mer tid på meg. Hun spurte hvordan det gikk med meg og før jeg kunne svare viste hun meg rommet hvor jeg kunne skifte. Venterommet var tomt. Jeg bli innkalt til 3 års kontroll og når jeg møtet opp små klaget hun at det er endret til 5 års kontroll. Det kunne jo ikke vite jeg. Da burde de har ringt til meg! Det er tross alt en behandling man betaler privat.

Anbefaler ikke å gå til henne!

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Har vært hos Marit to ganger. Sitter igjen med et veldig dårlig intrykk begge gangene. Lite imøtekommende, dårlig på øyenkontakt. Dårlig på kroppspråk. Følte meg utrygg. Rakk ikke å slappe av og hun fortsatte selv om jeg var anspent i kroppen, føltes som hun gikk over mine grenser. Forteller lite underveis i undersøkelsen å avslutter brått. Dårlig på å tolke pasient og på å få samtykke underveis. Oppsummerer før jeg har rukket å ta på meg klærne. Tenkte å gi henne en ny sjangs det kunne jo være hun hadde en dårlig dag og hadde veldig lite tid første gang. Andre gang var like ille. Første gangen hadde jeg ventet på timen i flere måneder. Følte ikke at hun lyttet til meg. Jeg fikk ikke hjelp til problemer hun kunne ha hjulpet med. Hun var hardhendt og det var vondt under undersøkelsen. Jeg hadde gruet meg veldig og ga beskjed om dette. Frykten ble større i ettertid. Hun kommenterte vekten min og sa at jeg ikke måtte gå mer opp i vekt. Synes det er veldig feil å kommentere kropp/vekt! Jeg har en normal kroppsvekt og bmi. Alt i alt en fæl opplevelse. Hun opplevdes som kald. Andre gangen var jeg innstillt på hva jeg gikk til, men valgte henne igjen mest pga økonomi. Mye av det hun sier har en underliggende negativ tone. Sliter du litt med angst og er i utgangspunktet litt redd for gynekologisk undersøkelse styr unna! Vil ikke anbefale henne til noen! Betal heller mer å gå privat! Eller be legen om å henvise deg til en annen.

Trygg og flink

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Jeg har gått til Marit Veholmen årlig i mer enn 10 år og er veldig fornøyd med henne. Behagelig, profesjonell, informativ , trygg og sympatisk.

Trygg og absolutt min Gynekolog

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Veldig fornøyd de ganger jeg vært henne - ser deg og er vet hva hun holder på med - så glad for at jeg er i kundebasen hennes

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Ja hun er formell på en måte, og det føles helt riktig.
Hun er forsiktig og informerer underveis, det er viktig for meg. - At hun vet hva hun gjør.
Jeg var redd første gangen selv om jeg var voksen, men skjønte etterpå at det ikke var noe særlig å være redd for.
Er jo bare bra fint at selve undersøkelsen ikke tar lenger tid enn det som er nødvendig.
Jeg har også vært hos vanlige leger, men aldri mer vanlig lege for meg.
Jeg kommer til å fortsette å gå til M.V. når jeg har behov, og så lenge hun har praksis.
Hun minner meg litt om min trygge gamle gynekolog som jeg hadde da jeg var ung.