Gynekolog Rosa T. Adalsteinsdottir Hinnaklinikken

Hinnasvingene 46 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Gynekolog Rosa T. Adalsteinsdottir Hinnaklinikken

Aldri mer

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Oppfattet henne som lite empatisk. Tok seg ikke god tid til å undersøke nøye. Ikke forsiktig under undersøkelse, selv om jeg gav beskjed på forhånd. Følte meg som pasient "i veien" smilte vel en gang da hun sa "betal i luken, hade". Dame av få ord og lite hyggelig. Går ikke dit igjen.

Veldig bra

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Hun var hyggelig og pratsom som gjorde at jeg slappet av i en undersøkelse som alle damer synes er ubehagelig. Hun kom med gode råd og var svært imøtekommende.
Jeg går gjerne tilbake til Marit igjen.

En lettelse!

Lege: Rosa Thorunn Adalsteinsdottir Skrevet

Rosa gir trygghet, viser respekt, er god til å lytte, stille spørsmål og gi nyttige svar.

Hun er rask og effektiv ved undersøkelser, og sørger for at det skal være minst mulig ubehagelig.

Tidligere har jeg tatt undersøkelser hos fastlege, og jeg husker ubehaget og smertene enda. Det var derfor en lettelse å komme til Rosa.

Det var endel telefonkø. Jeg valgte derfor å gå innom klinikken for å bestille time, noe som viste seg å være den enkleste måten for min del å få time på.

Veldig bra inntrykk

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Jeg hadde dessverre lest omtaler av henne før jeg gikk så jeg grudde meg mer enn vanlig til underlivsundersøkelse. MEN hun var utrolig hyggelig, dyktig, forklarte, så meg, hadde tid - jeg har kun positivt å si om timen og henne. Går veldig gjerne igjen til henne.

Uinteressert

Lege: Marit Veholmen Skrevet

Fikk inntrykk av at jeg var i veien, overfladisk informasjon om pco og en 40 sekunders undersøkelse med ultralyd før jeg fikk en liten lapp med prisen på. Da kunne jeg gå. Etterpå var jeg engstelig for om hun hadde gjort undersøkelsen grundig nok.
Hun burde forbedre kommunikasjon og informasjon, første gang hun smilte var når jeg sa hadet bra. Går ikke tilbake til henne.