Vestfossen Legesenter

Storgata 24 3320 Vestfossen

Siste vurderinger av behandlere ved Vestfossen Legesenter

hyggelig fyr, men vurder om du vil ha ham som lege - hold deg selv oppdatert

Lege: Erlend Aune Skrevet

lite oppdatertert før oppmøte. lite nøye med info om medikament. Pasient må selv følge opp Vedlegg i forpakning. Skriver ut Kortiso nprp uten å koferere med pasient!!. Hva skjedde sist du var her?Vanskelig med å få hensvisning til spesialist- litt kjapp i svingene.

En bra lege

Lege: Rune Ivar Sindre Schjetlein Skrevet

Han er ikke min fastlege men mine barns lege, kommer alltid inn samme dag hvis det er noe med barna, hyggelig og grei lege, men har opplevd at han kan noen ganger si ting han fint kunne latt være og si, en kommentar som ikke alltid passer seg. Men i det lange og breie fornøyd med han som mine barns lege:)

Den beste lege jeg har møtt

Lege: Rune Ivar Sindre Schjetlein Skrevet

Legekontoret i Vestfossen er et flott legekontor. Kort ventetid på telefonen- kort ventetid på å få time, Kommer alltid inn presis til legen. Legen lytter- videre sender til spesialist om en ønsker det. Jeg føler seg sett og hørt. Blir tatt på alvor,

Veldig fornøyd :)

Lege: Rune Ivar Sindre Schjetlein Skrevet

Har alltid akutt timer på dagen og ellers får man alltid time raskt (innen et par dager). Ingen ventetid på kontoret og ellers en fin lege :)

Ikke tilstede?

Lege: Erlend Aune Skrevet

Føles vanskelig å nå frem. Setter seg ikke inn i saker, og husker ikke fra forrige gang. Lite eller ikke interressert. Svært uvillig til å sende videre til spesialist.