Vestfossen Legesenter

Storgata 24 3320 Vestfossen

Siste vurderinger av behandlere ved Vestfossen Legesenter

Dyktig lege

Lege: Rune Ivar Sindre Schjetlein Skrevet

Er veldig før nøyd med han som fastlege. Har tid til deg og dine spørsmål. Rask og effektivt legekontor. Fin betjening.

Dyktig lege

Lege: Erlend Aune Skrevet

Vi har hele familien ham som fastlege. Vi er veldig fornøyd med ham. Opplever at han lytter til oss, tar seg tid og følger opp.

Fantastisk lege

Lege: Rune Ivar Sindre Schjetlein Skrevet

Flink, interressert i pasienten, tar seg tid, spør alltid om det er noe mer, ikke redd for å henvise til spesialist når det behøves. Kort ventetid. Anbefales på det varmeste.

Samarbeid

Lege: Erlend Aune Skrevet

Aune har respekt for det du har å si. Han er åpen for diskusjon. Forskjellige leger passer forskjellige folk. Aune passer for de som har egne meninger angående sin egen helse. Han er ikke en autoritær (i negativ forstand) lege.

Som de fleste andre...

Lege: Pål Henrik Branæs Skrevet

...Er som de fleste andre legene , sitter stort sett å stirrer i skjermen.
Savner vel egentlig en lege som faktisk gjør noe.
Slik det er i dag blir man fort sendt videre til en "spesialist" , med den ekstra ventetiden det medfører.

Takk for tilbakemeldingen! Som regel forsøker vi å lese oss opp på pasientens journal før vi henter vedkommende inn, men noen ganger kan en pasient ha for mye i sin journal, varsler kanskje ikke hva timen handler om så det går ikke å lese på forhånd eller har bestillinger som kommer i tillegg til det legetimen ble bestilt for. Da er dataen et svært nyttig verktøy. Alt må dessuten dokumenteres, for tenk om alt var glemt til neste gang? Det er heller ikke bra.

Besvart av Pål Henrik Branæs