Kjersti Brenden

Kjersti Brenden er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kjersti Brenden

Anbefales ikke!

Klinikk: Livio IVF-klinikken Oslo Skrevet

Jeg var hos Livio for egguttak, og opplevde legen som arrogant og nedlatende. Jeg fortsatte dessverre behandlingen, og opplevde at det ble dårlig egguttak da medisinene ikke fungerte som de skulle. Dette kunne de se på ultralyd, men de valgte å gjennomføre uttaket i stedet for å utsette det til neste mnd med andre medisiner. Det er tydelig at de er opptatt av å få penger inn, og ikke tenker på pasientens beste. Anbefales absolutt ikke.

Trygg og god

Klinikk: Livio IVF-klinikken Oslo Skrevet

Jeg har vært pasient/kunde hos IVF-klinikken/Livio i mange år, og vært hos alle legene der. Kan ikke få fullrost de nok, dyktige, gode, snille og profesjonelle! Alltid følt meg trygg, sett og ivaretatt. Må også benytte muligheten til å skryte av en fantastisk gjeng på laben og i klinikken forøvrig - takk for vårt mirakel 🙏

Meget dårlig inntrykk

Klinikk: Livio IVF-klinikken Oslo Skrevet

Fikk dårlige råd og til tider nedlatende behandling, i en veldig sårbar situasjon knyttet til IVF-behandling. Brukte samme behandling flere ganger, uten respons. Heldigvis flinke sykepleiere som ga god informasjon.

Byttet klinikk og opplevde å bli tatt på alvor og hørt på, og leger som ønsket å prøve ut ulike protokoller, tilpasset min problematikk, for å få bedre respons. Det ga resultater.

Anbefaler ikke Livio.

Samlebåndopplevelse.

Klinikk: Livio IVF-klinikken Oslo Skrevet

Som pasient får man en samlebåndopplevelse. Gynekologene gir ikke inntrykk av forståelse for at man allerede er i en sårbar og vanskelig situasjon når man oppsøker en slik klinikk. Vi har gjentatte ganger over flere uker forsøkt å komme i kontakt med legen vår uten at hun har ringt oss opp. Mye bedre oppfølging ved klinikken vi byttet til.
Vil ikke anbefale Livio IVF klinikk til andre.