Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Ivaretatt

Lege: Anette Berg Skrevet

Ufortjent dårlig rykte her inne. Jeg gruet meg, og var kvalm før jeg dro.. Til ingen grunn! At inngrepet er ubehagelig er jo ikke hennes feil. Hun tok meg godt i mot, forklarte, og ivaretok meg så godt hun kunne. Kan godt anbefale henne videre, og ikke gru deg om du skal dit. Blir det videre behandling for egen del skal jeg tilbake dit, og det føles trygt og godt :)

Veldig bra

Lege: Oskar Åkesson Skrevet

Fantastisk dyktig,empatisk gynekolog. Bruker god tid til å kommunisere med pasienten og forklare ting🙏🏼

Helt fantastisk!

Lege: Sverre Sand Skrevet

Dr. Sand er en helt unik gynekolog! Jeg har gått hos han i snart 5 år, og jeg går alltid ut med et veldig godt humør. Ikke nok med at han er dyktig så er han morsom, rolig, karismatisk, snill og betryggende. Jeg prøver å "konvertere" alle venninnene mine til han fordi han er den han er. Han skaper alltid trygghet, og tar virkelig tak i ting når noe er mer alvorlig. I mitt tilfelle fikk jeg celleforandring i 3. grad, og han ringte meg sent på en søndag for å overlevere nyheten. Han tar jobben sin seriøst og jeg anbefaler han på det sterkeste.

Kan si det sånn, han er så populær at jeg har ventet i 2 måneder på timen min - så mye er han verdt tiden din!

Meget dyktig lege

Lege: Sverre Sand Skrevet

Jeg har vært hos Dr. Sverre Sand i dag, jeg er kjempefornøyd. Anbefaler på det sterkeste!Dr. Sand er en erfaren gynekolog som svarer godt på spørsmål og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt.

Ikke tro på alt dere leser

Lege: Anette Berg Skrevet

Som en skriver litt under her, mye dårlige omtaler av Dr. Berg. Jeg hadde lest alle disse før jeg var der i dag, og var ærlig talt ganske nervøs pga disse omtalene. Dette var imidlertid en lege jeg hadde blitt tildelt, og fordi det var lenge siden sist celleprøve ville jeg ikke bytte.

Inntrykket mitt var heldigvis stikk motsatt av omtalene - hun var hyggelig, smilende, god til å holde småsnakk gående i en situasjon hvor jeg ofte blir virkelig ukomfortabel (har til og med svimet av tidligere). Hadde en fin opplevelse, og tror absolutt at andre bør gi henne en sjanse (og en ærlig anmeldelse etterpå - også når den er god).