Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Sjokkert!!

Lege: Anette Berg Skrevet

Hadde fått en henvisning fra min fastlege angående store blødninger i overgangsalderen..store smerter i underlivet. under selve undersøkelsen hadde jeg store smerter,fikk da klar beskjed om at nå måtte jeg BEHERSKE meg,med en lite hyggelig stemme.Så fikk jeg beskjed om at hvis man hadde masse forskjellig sexpartnere kunne jeg få infeksjoner!! Hvorpå jeg da svarte har ikke hatt samleie på 3 år.virket ikke som hun var interessert i hva jeg var henvist dit for,men hadde allerede dømt meg! Aldri i mitt liv har jeg følte meg så "liten" etter et legebesøk .

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Oskar Åkesson Skrevet

Imøtekommende og trygg lege. Meget serviceinnstilt og kan sitt fag.0 Følte jeg ble tatt på alvor. Helt fantastisk og kan virkelig anbefales.

Meget dyktig gynekolog

Lege: Oskar Åkesson Skrevet

Jeg opplevde legen som rolig, kunnskapsrik og lyttende. Han er flink til å forklare hvorfor han gjør det han gjør, hvilke prøver som tar for å finne ut at hva osv.

En så behagelig opplevelse som mulig når det i bunn og grunn er snakk om at noen skal opp i underlivet ditt.

Gir deg følelse av trygghet og at du blir sett

Lege: Sverre Sand Skrevet

Sverre ga meg god informasjon, effektiv og smerteløs undersøkelse og god oppfølging. En erfaren gynekolog som svarer godt på spørsmål og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt. Setter utrolig pris på hjelpen jeg fikk. Anbefaler han.

Fantastisk lege!

Lege: Anny E Spydslaug Skrevet

Jeg hadde en svært positiv opplevelse under mitt legebesøk hos Anny Spydslaug. Hun var svært dyktig, forståelsesfull og nøye, med høy faglig kompetanse. Jeg føler at jeg ble tatt seriøst, møtt med respekt og at hun hadde et genuint ønske om å hjelpe. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste!