Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Veldig godt fornøyd.

Lege: Sverre Sand Skrevet

Etter 35 år som pasient hos hyggelige og flinke Torkel Rud var jeg veldig spent på hans etterfølger. Jeg hadde ikke noe å engste meg for. Sverre Sand fikk jeg god kontakt med, han er veldig flink og hyggelig som Rud.

Komplett gynekolog

Lege: Oskar Åkesson Skrevet

Oscar Åkesson har fulgt meg opp siste 7 årene i forbindelse med prøving og to aborter. Enormt sympatisk, løsningsorientert og kunnskapsrik. Nå under tredje svangerskap har jeg følt meg ekstra ivaretatt, hyppig og god oppfølging. Tar seg alltid god tid, lett å spørre om alt man lurer på. Slapper alltid av i gynstolen. Anbefales på det varmeste.

Svært skuffende

Lege: Anette Berg Skrevet

Jeg opplevde Anette Berg som svært usympatisk og lite medmenneskelig. Hun satte seg ikke inn i min historie, stilte ingen spørsmål, og hun påpekte at vi kun hadde 15 minutter til rådighet. Følte lite støtte rundt mine medisinske problemer, og kjente meg både skremt, stresset og lei meg etter møtet. Kommer definitivt ikke tilbake.

Aldri igjen

Lege: Anette Berg Skrevet

Ren og hyggelig klinikk, men skal aldri sette mine føtter her igjen. Bensinstasjoner flest har bedre kundeservice. 2 timer ventetid i telefonen og kalde svar, beskjed om å "bite tennene sammen", legen sa rett ut at jeg kunne "dra et annet sted". Hadde hastehenvisning etter akutt sykdom så det var ikke et alternativ. Mangel på medmenneskelighet, generelt en unødvendig traumatiserende opplevelse som hadde vært mye bedre om man ble mottatt på en hyggelig måte. Vondt å gjennomføre en sånn undersøkelse hos personell du overhodet ikke føler deg komfortabel hos.

Er i ettertid fremdeles helt ute av meg etter dette besøket og kommer til å ha problemer med å stole på helsepersonell igjen. Anbefales IKKE.

Fantastsk, hensynsfull og profesjonell behandler med hyggelig kommunikasjonsform.

Lege: Erik Qvigstad Skrevet

Jeg anbefaler denne gynekologen på det varmeste. Hadde både us og et lite inngrep utført av denne legen.