Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Veldig fornøyd!

Lege: Oskar Åkesson Skrevet

Legen var rolig, men tydelig i talen. Brukte god tid, forklarte alt og var generelt veldig hyggelig.

Ikke et hyggelig besøk

Lege: Anette Berg Skrevet

Var hos gynekolog Berg ved to anledninger etter en spontanabbort i høst. Hun informerte veldig lite i forkant av og under undersøkelsene, og var middels hyggelig under begge time.
Påpekte også ved flere anledninger hvor opptatt hun er og hvor vanskelig det er å få time hos henne. Dette som en respons på at jeg ikke visste om jeg kunne ta timen hun tilbød siden jeg jobber turnus.

Anbefaler ikke gynekolog Berg med bakgrunn i service eller profesjonalitet, men opplever at hun er faglig flink og henviste meg videre til sykehus.

Empatisk

Lege: Torun Garman Clausen Skrevet

Å gå til gynekolog er på ingen en fornøyelse. Og jeg er stresset alerede uker i forveien. Ja det var tre måneders ventetid på timen, men det kan jeg leve med. Hun var høffelig og imøtekommende. Veiledet meg igjennom hele timen. Viste enorm forståelse, og trøstet meg da jeg desverre er en av de som gruer seg så mye at jeg begynner å gråte før hun har gjort noe som helst. Heldigvis tre år til neste gang, men jeg kommer til henne igjen. Kjapp og effektiv og så smertefritt det kan få blitt...

God og grundig gynekolog

Lege: Anette Berg Skrevet

Har gått hos Anette berg i 7 år. Jeg begynte hos henne etter brystkreftbehandling. Hun er alltid grungig, og hun skjønner problematikken med brystkreft og hormoner. Behagelig å være hos henne. Hun har også sendt meg hyggelig nrev i posten om at alt var fint.

Ble ikke tatt på alvor

Lege: Anette Berg Skrevet

Opplevde at Dr. Berg verken tok meg eller problemet mitt med infertilitet på alvor.

Angrer på at jeg slo meg til ro med et lite tilfredsstillende besøk og hennes dårlige råd. Dessverre brukte jeg nesten et år på å finne en ny gynekolog, og da var oddsene enda dårligere pga min alder.