Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

Vil ikke anbefale denne legen

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Denne spesialisten ga ikke et tillitvekkende inntrykk. Virket ikke interessert i å høre sykehistorien min. Kom ikke med noen gode råd og jeg fikk inntrykk av å være ham til bry. Ti minutters konsultasjon for drøyt 1700 kroner. En særdeles skuffende konsultasjon.

Svært fornøyd med Dresmane.

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Har nylig vært hos Anita Dresmane etter flere år uten gyn.undersøkelse. Var litt engstelig pga.skifte av gynekolog. Min gamle gynekolog sluttet . Hos ham gikk jeg årlig i 37år og han kjente meg knapt igjen fra gang til gang.
Ble veldig godt tatt imot av Dresmane. Kjempehyggelig dame.Vi pratet litt før hun undersøkte meg grundig. Forklarte alt hun gjorde og var veldig forsiktig. Det hele var raskt overstått. Etterpå pratet vi litt igjen og hun var veldig ivrig på å forklare noen spørsmål jeg hadde.
Hun var også opptatt av at jeg bare måtte ringe henne hvis jeg hadde flere spørsmål .
Gikk derfra med en god følelse.

Dålig!!!

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Rekomenderas inte! Om du tro du har endometriose, gå ikke till henne. Nochalerar dig. Hårdhänt och tar dig ikke på allvar.

Topp kiropraktor!

Kiropraktor: Sonja Merete Wolf Skrevet

Fant ut av det fastlegen min har brukt 6 år på, men ikke klarte å løse, på 3-4 behandlinger. Veldig hyggelig dame og veldig flink!

Fantastisk!

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Har vært til flere uprofesjonelle, krasse og uforsiktige gynekologer som jeg overhodet ikke har vært fornøyd med.

Men Anita Dresmane fikk meg til å føle meg trygg, forklarte alt hun gjorde og hvilke instrumenter hun brukte. Undersøkelsen gikk raskt og på en så forsiktig måte, som gjør at jeg med g.u-skrekk vil fortsette å gå til henne.
Ringte på morgenen og fikk time på dagen!

Anbefales!!