Anita Dresmane

Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim
Tlf: 73 87 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anita Dresmane er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Anita Dresmane

Svært fornøyd med Dresmane.

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Har nylig vært hos Anita Dresmane etter flere år uten gyn.undersøkelse. Var litt engstelig pga.skifte av gynekolog. Min gamle gynekolog sluttet . Hos ham gikk jeg årlig i 37år og han kjente meg knapt igjen fra gang til gang.
Ble veldig godt tatt imot av Dresmane. Kjempehyggelig dame.Vi pratet litt før hun undersøkte meg grundig. Forklarte alt hun gjorde og var veldig forsiktig. Det hele var raskt overstått. Etterpå pratet vi litt igjen og hun var veldig ivrig på å forklare noen spørsmål jeg hadde.
Hun var også opptatt av at jeg bare måtte ringe henne hvis jeg hadde flere spørsmål .
Gikk derfra med en god følelse.

Dålig!!!

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Rekomenderas inte! Om du tro du har endometriose, gå ikke till henne. Nochalerar dig. Hårdhänt och tar dig ikke på allvar.

Fantastisk!

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Har vært til flere uprofesjonelle, krasse og uforsiktige gynekologer som jeg overhodet ikke har vært fornøyd med.

Men Anita Dresmane fikk meg til å føle meg trygg, forklarte alt hun gjorde og hvilke instrumenter hun brukte. Undersøkelsen gikk raskt og på en så forsiktig måte, som gjør at jeg med g.u-skrekk vil fortsette å gå til henne.
Ringte på morgenen og fikk time på dagen!

Anbefales!!