Anita Dresmane

Aleris Solsiden - Trondheim

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Aleris Solsiden - Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ...
Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim
Anita Dresmane er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Anita Dresmane

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Jeg har alltid gruet meg til gynekologtimen men det gikk strålende. Hun er veldig hyggelig og flink til å forklare når man har spørsmål. Undersøkelsen gikk raskt og helt smertefritt. Hun er veldig effektiv, null forsinkelse.

Ivaretar pasientene godt!

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Ivaretar pasientene godt, lytter, har mye kunnskap og følger godt opp etter timen! Føler meg sett og hørt på alle måter av Dresmane! Første gang hos gynekolog, men det kunne ikke blitt bedre enn her! Anbefales på det sterkeste!

Varm og trygg

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Anita var min første opplevelse av Aleris, og jeg er strålende fornøyd. Ingen forsinkelse til timen min, og hun var effektiv uten å stresse meg. En liten prat før undersøkelsen - kjapp, effektiv, og beroligende undersøkelse, uten å virke forhastet. En liten prat etterpå i tilfelle jeg hadde noen spørsmål. Anbefales på det varmeste!

Behagelig opplevelse

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Veldig god og behagelig (dvs så lite ubehagelig som mulig) undersøkelse. Forsiktig og rask. Tydelig og god informasjon. Vennlig. Beste gynekologiske undersøkelsen jeg noen gang har hatt. Fikk rask time. Følte meg bra, ren og frisk etterpå, i motsetning til forrige gynekolog jeg var hos, grøsser fremdeles når jeg tenker på den. Veldig fornøyd med Anita. Gikk optimistisk og fornøyd ut etter timen, noe som jeg sjelden opplever etter legekontakt.

Profesjonell og flink

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Faglig dyktig lege som er flink til å etablere tillit og trygghet, gir svar på spørsmål, og som er særdeles flink til å informere også utover det man selv evner å stille spørsmål om.