Mads Henrik Strand Moxness

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1998)

Aleris Solsiden Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ...
Innherredsveien 7D 7014 Trondheim
Mads Henrik Strand Moxness er øre-nese-hals-lege i Trondheim

Siste vurderinger av Mads Henrik Strand Moxness

Trygg og direkte

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Meget flink, klar og tydelig lege.
Absolutt en lege som gir klare svar på hvordan ståa er. Det er betryggende.

Merkelig

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Hadde avtale om operasjon kl 07.15. Måtte vente til Moxness kom sluntrende på jobb først kl 07.45 og bablet noe om «mannen med ljåen» til noen av sine kollegaer han passerte. Han avbryter ofte når man fører dialog og det oppleves ikke som han lytter til pasienten.

Mulig han er en dyktig lege men dialog med pasienter er han elendig på.

Fabelaktig dyktig!

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Det tok Dr. Moxness 10 min. å stille diagnose som det offentlige etter 4 år enda ikke hadde greid.

Så fornøyd med undersøkelsen, forklaringen, medisineringen og aksepten på at "ja, jeg skjønner at du har hatt det vondt- 4 år med uoppdaget mellomørebetennelse er ikke bra"

Stressende

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Jeg var til Moxness i forbindelse med smerter. Jeg tipper han er flink med det han driver med, men selve timen føltes veldig stressende. Jeg fikk ikke mulighet til å beskrive sykdomshistorikken min, selv om dette hadde krevd at han hadde lyttet i 30 sekunder. Han avbryter når man prøver å forklare, selv om han ikke har fått all informasjon i forkant. Etter timen var jeg helt paff over timen, og at jeg ikke fikk mulighet til å fortelle noe.

Når man har 20 minutter for en legetime, har jeg lite forståelse for at han må avslutte timen etter 5 minutter. Jeg følte jeg måtte haste meg ut av kontoret hans og at jeg var til bry når jeg var der.

Tips: lytt i 1-2 minutter til pasienten før man haster seg videre for undersøkelsen.

En av verdens dyktigste kirurger

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Det er trygt å si at Dr Moxness er i verdenstoppen innenfor ØNH.
Før jeg ble henvist til Moxness hadde jeg vært hos 5 andre leger og spesialister, hvorav ingen har kunne hjulpet meg på grunn av mangel på kompetanse, og mangel av engasjement for å hjelpe meg. Moxness derimot skjønte på minutter hva som kunne være problemet. Jeg kunne derfor ha spart lang tid med frustasjon og håpløshet ved å bare ha møtt Moxness først. Hvis du opplever å ha et problem som ingen andre ser ut til å kunne hjelpe deg med, eller har kunnskap om så anbefales Dr Moxness på det sterkeste. Nivået av faglig interesse og dyktighet vil du aldri finne noen annet sted. Dr Moxness er en av verdens beste leger.

Det kan virke som at legene får dårlig tid ved Aleris der jeg opplevde at Moxness nærmest løp fra operasjonsstuen til min utredningstime. Men det kan nok ikke legen stå for selv.