Mads Henrik Strand Moxness

Aleris Solsiden - Trondheim, Aleris sykehus - Tromsø

Øre-nese-halssykdommer

1998

Aleris Solsiden - Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim
Aleris sykehus - Tromsø Telefonnummer77 66 21 3077 66 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 31-33 9008 Tromsø
Mads Henrik Strand Moxness er øre-nese-hals-lege i Trondheim og Tromsø

Siste vurderinger av Mads Henrik Strand Moxness

Rutinert og trygg

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Beskriver godt før inngrep hva som skal skje. Flink til å snakke med pasienten (en ungdom) før under og etter dagkirurgisk inngrep. Oppleves som rutinert, trygg og tydelig. Åpner for spørsmål fra pasient og mor. Vi opplever oss godt ivaretatt.

Arrogant. Rude. Careless.

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Not a good impression at all. From the first minute of appointment gives a feeling that he is in rush, and I have to leave asap. Not a good listener. Prescribed strong medicine despite the fact that I have already used that medicine not long ago. Puts more effort on making you to accept the illness rather than treat it. Probably, he would be a good psychiatrist, or probably not.

Seriøs og dyktig lege

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Har fjerna mandlene på Aleris og må få si at Moxnes og hele gjengen har vært utrolig profesjonelle og jeg føler meg meget ivaretatt og godt behandlet. Her er det ikke noe tull og man merker at han kan det han jobber med og det trygger veldig godt hos meg som pasient.
Tusen takk til Aleris for at dere tok så godt vare på meg.

Arrogant

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Opplevde ham som meget arrogant. Virket som om han er mer opptatt av å tjene penger til Aleris enn å hjelpe pasienten. Truet meg med at jeg vil miste førerkortet hvis jeg ikke tar imot den behandlingen han mener jeg skal ha.

Dyktig lege

Klinikk: Aleris Solsiden - Trondheim Skrevet

Informerte godt før behandling og var veldig tilstedeværende. Godt humør og en lege jeg umiddelbart fikk full tillit til. Anbefales!