Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

Dyktig lege

Lege: Dag Halvorsen Skrevet

Legen har utført hydrocele operasjon og jeg syntes han er veldig dyktig samt han bryr seg om patienten.

Imøtekommende, trygg og kunnskapsrik

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Mads Moxness er en veldig hyggelig og kunnskapsrik lege, som også innehar en pasientvennlig (mellommenneskelig) holdning; noe som gjør det enkelt å forstå hva han mener (ønsker å kommunisere). Jeg har vært hos han flere ganger og er like fornøyd hver gang. Oppfatter at han er genuint interessert i pasientene sine- og å hjelpe disse på best mulig måte.

Trygg og dyktig kirurg!

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Utrolig hyggelig og imøtekommende mann!

Veldig fornøyd med resultatet etter neseoperasjon hos han, fikset på neseskillevegg og kosmetisk.
Han er ærlig, realistisk, og tar seg god tid med å forklare og svare på alt man lurer på.
Følte meg hørt og godt forstått.
Også godt ivaretatt både før, under og etter operasjonen.

Vil også skryte av de som tok imot meg før operasjonen, var utrolig nervøs og de var flinke til å forklare og berolige meg.
Samme med de som er på observasjon etter operasjon.
Alltid blide og hyggelige i telefonen er de også, uansett hvor mange ganger du ringer og svarer på alt.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Kjersti Ausen Skrevet

Fikk god hjelp og veiledning, med en god faglig vurdering. Hun undersøkte nøye og brukte god tid på å finne ut hva som passet for meg og min kropp. Man føler seg ivaretatt og sett. Kan varmt anbefale henne.

Sterilisering som gikk smertefritt

Lege: Dag Halvorsen Skrevet

Det gikk kjapt og smertefritt da jeg for noen dager siden steriliserte meg. Dag og assistenten forklarte alt fra A til Å. Inngrepet gikk kjapt og fortonet seg som en mellomting mellom en samtale rundt middagsbordet og en episode av en sit.com. Snittene etter inngrepet vises knapt.
Beroligende og flink i sitt fag...men dårlig til å huske passord på sin pc 🙂