Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Bra behandling av pasienter. Merket ikke noe angående prøven. Mye bra informasjon angående alternativer.

Trygg, hensynsfull og hyggelig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Jeg kommer aldri til å bytte gynekolog! Jeg har mye "historikk ", og av alle gynekologer jeg har vært hos er han den eneste som klarer å undersøke meg uten at tårene renner. Særdeles proff og hensynsfull.

Fornøyd

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Vært hos Terje Sørdahl flere ganger de siste 20 årene. Alltid vært fornøyd. Jeg oppfatter han som høflig, vennlig, ikke så pratsom, men har alltid opplevd og få svar på det jeg lurer på. Jeg syns han er respektfull og føler han er veldig erfaren og at jeg er i "trygge" hender.

Dyktig og trygg

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Veldig fornøyd, meget dyktig Gynekolog som behandler meg med full respekt. Han er også veldig kunnskapsrik, og gjør meg trygg.

Trygg, imøtekommende og tillitsskapende

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Har vært hos F.J ved Medicus flere ganger, både for rutinekontroll og ved spesifikke utfordringer. Har hver gang blitt møtt med kunnskap, trygghet og tillit. Har fått svar på alle spørsmål, blitt kontaktet ved behov og følt meg godt ivaretatt.
Sekretærer i resepsjon og på telefon har også alltid vært hyggelige og behjelpelige.