Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Trygg og god behandling

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Hyggelig og trivelig lege. Fikk god informasjon. Undersøkelse utført profesjonelt. Følte meg godt i varetatt

Proff og behagelig.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Behagelig, rask og profesjonelle alle sammen.

Fikk en litt nervøs pasient igjennom undersøkelsen på en meget tilfredsstillende måte.

Ikke den gode gynekologen han en gang var

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Har gått til Terje flere ganger over flere år og har alltid vært veldig fornøyd, men nå siste gangen var han helt forandret. Mer anklagende enn forståelsesfull, ikke veldig trivelig. Følte ikke jeg ble hørt og han spurte flere ganger hvor jeg har fått de beskjedene jeg har fått tidligere selv om det var hos Medicus og hos han. Han stilte til og med spørsmål om hvorfor jeg hadde fått satt inn spiral, en spiral han selv satte inn to år tidligere. Brukte ikke gele da han tok innvendig ultralyd og mente det ikke var behov for å ta celleprøve selv om det var tid for det. Kommer til å benytte meg av annen Gynekolog hos Medicus fremover.

Veldig profesjonell og nøye

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Rolig og profesjonell. Tar seg god tid til å forklare og undersøker det som trengs. Alt i alt en veldig hyggelig time!

Rolig og effektiv

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Har kviet meg og dermed ikke vært på gyn undersøkelse på 10 år. Men dette ble utført profft og ufarliggjort.
Tipp topp tommel opp!