Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Trygg og behagelig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Hver gang jeg har vært hos Finn, føler jeg meg trygg og får svar på alt jeg lurer på.
Helt supert! Kommer tilbake igjen:)

Trygg atmosfære

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Et fint besøk der man tør å være seg selv og åpen med de spørsmål/symptomer man har. Ultralyd i tillegg til vanlig celleprøve gav ekstra trygghet. Selv om det ikke er gratis å gå til privat konsultasjon, vil jeg garantert velge dette neste gang også. Denne legen kan jeg trygt anbefale!

Profesjonelt og trygt

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Veldig fornøyd med dagens konsultasjon. Profesjonelt og trygt. Dette gjør at jeg velger å komme tilbake senere.

God opplevelse.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Hadde grudd meg til spiralbytte, men det gikk så bra. Hyggelig og veldig behagelig lege. Han forklarte underveis, sa fra når jeg kom til å kjenne smerte og viste med ultralyd hvordan spiralen lå. Anbefales.

Trygg og rolig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Han er til å anbefale. Tokk seg tid, hørte på meg. Å var vilig til å hjelpe meg å finne ut hva som var feil. Måten jeg vart behandla på i stolen va fantastisk. Va forsiktig å spurt hele tia om de gikk bra og at æ måt bare sei i fra. Så vil anbefal han her te all som søker gynolog.