Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Trygg, vennlig og flink.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Fått raskt time de gangene jeg har ønsket det, hyggelig og imøtekommende personale. Kunnskapsrik og betryggende lege.

God opplevelse

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Utelukkende positivt, god til å forklare og fikk akkurat den hjelpen som passet for meg. Anbefales på det varmeste.

Supert

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Alt er veldig profesjonelt og bra. Blir godt ivaretatt fra man kommer til en går. Rolig og behagelig. Virker faglig veldig dyktig. Tar deg på alvor. Kan varmt anbefales.

Kunnskapsrik og pedagogisk

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Alltid skeptisk til ukjente gynekologer, men ble raskt overbevist om at her fikk jeg gode råd og oppdatert kunnskap om HRT. Alle spørsmålene mine ble godt besvart og jeg fikk vite det jeg trenger for å gjøre gode valg om videre HRT-behandling.

Takk

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Fint å være 'pasient' når behandler tok seg tid til å håndhilse, trygge meg før selve konsultasjonen og tok seg tid til samtale etter utført behandling.