Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Kompetent og effektiv

Lege: Øystein Sørdal Skrevet

Flink spesialist som forklarte godt og som gjennomførte undersøkelsen smertefritt og uten komplikasjoner.

Så bra som det går an, glad for at jeg fikk muligheten

Lege: Øystein Sørdal Skrevet

Trygg og kunnskapsrik. Rolig, forklarte godt. Ble behandlet med respekt. Trivelig også. Ingen grunn til å grue seg så mye. Lege og sykepleier var topp

Fantastisk gynekolog!

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Fikk time mindre enn 24 timer etter jeg ringte. Solveig oppleves som trygg og gjorde en grundig undersøkelse. Hun stilte mange spørsmål og jeg følte hun oppriktig ville finne ut av mitt problem. Dro derfra med et smil. Kan trygt anbefale Solveig og Medicus. Profesjonelle og flinke folk!

Fantastisk

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Etter å ha gjentatte ganger dratt gråtende hjem etter celleprøver og til slutt ikke hatt mot til å ta en hvert år, er jeg ikke lenger redd for å ta celleprøve. Det gikk utrolig fort og overhodet ikke vondt. Jeg satt med et sjokk og lurte på når han skulle begynne, og da var han ferdig. Behagelig å snakke med, ikke noe stress at jeg hadde flere spørsmål.

Rolig og informativ

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Han var rask, snill og imøtekommende. Veldig profesjonell og forståelsesfull. Jeg fikk en god opplevelse med Medicus.