Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Ingen informasjon før, underveis eller etter

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Første gang jeg var på Medicus; godt inntrykk av klinikken. Rent og pent, trivelig resepsjonist.

Skulle sette inn spiral for første gang og ble henvist til Sørdal pga at fastlegen ikke klarte å gjennomføre innsettelsen.
Fikk beskjed om å kle av meg nedentil mens han fortsatt sto der, også skulle det tas innvendig ultralyd først. Ingen info før han bare førte ul-apparatet inn i meg. Så ble det over på benken. Heller ingen info og han styrte og ordnet uten å si et ord. Hun assistenten sa hverken "hei" eller noe annet. Det var vist litt vanskelig å komme inn i livmoren og han åpnet inngangen på noe vis som gjorde veldig vondt. Dette må han ha vist kom til å gjøre vondt og kunne ha forberedt meg. Fikk et infohefte skrevet av produsenten av spiralen med beskjed om å ta med meg den hjem, og kontroll om 3 mnd. Ingen info om forsiktighetsregler eller hva jeg kunne oppleve i etterkant av smerter og blødninger.

Totalt sett en ubehagelig opplevelse når man er i en såppas sårbar og blottlagt situasjon.

Veldig fornøyd

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Så fornøyd man kan være av en tjeneste der noen skal åpne fiffi og sette inn spiral. Terje rev like godt i stykker bruksanvisningen, det skjønner jeg godt, han setter sikkert spiraler daglig. (Har selv ikke lest en bruksanvisning for en iPhone i mitt voksne liv, tror det er den beste sammenlikningen).
Jeg spurte spørsmål, og ba om fremdriftsmeldinger underveis (litt smålig kontrollfrik må man være når noen styrer rundt der nede); Terje smilte og ga rapport.
Fikk først en time som ikke passet, ingen problemer med å bytte denne.
Vil anbefale videre :)

Profesjonell og flink

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Utrolig dyktig, hyggelig, kunnskapsrik og flink lege. Forklarer fint, tar seg tid og gir gode trygge svar. Anbefales på det varmeste!

Trygg, rolig, lyttende og profesjonell!

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Finn tar seg god tid til å lytte og forklare. Han er veldig profesjonell og jeg opplever å bli ivaretatt på best mulig måte! Anbefales!!

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Veldig hyggelig, trygg og kunnskapsrik lege. Han var veldig flink til å informere hva han gjorde og hva han observerte underveis i undersøkelsen. Følte meg veldig trygg og ivaretatt som pasient.