Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Meget faglig dyktig lege

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

En meget faglig dyktig lege. Jeg har gjennom alle år jeg har vært hennes pasient opplevd å bli meget godt fulgt opp og behandlet. Det må også nevnes at hun har et særdeles behagelig vesen, og en måte å kommunisere med pasienten på preget av omsorg. Dette tilsammen bidrar til at jeg føler meg trygg i både lege-pasientrelasjonen, samt trygg på de råd og vurderinger denne legen gir og formidler.

Utrolig dyktig gynokolog

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Utrolig flink å behagelig lege,forklarer før,underveis og etter Undersøkelse👍Veldig behjelpelig med ting jeg lurte på om hun kunne ordne for meg også.Anbefaler flere til å ta undersøkelse hos henne😃

Den beste legen

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Trivelig venterom,godt mottatt,kjempefin lege,som ser deg som person også.😊Kjempeflink😃Kommer tilbake hit når det er behov for det😊Ha en fin dag😊

Trøndelags mest fanstastiske gynekolog.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En utrolig dyktig lege/gynekolog. Strålende fornøyd. Undersøkelsen gikk smertefritt, og jeg har aldri hatt en slik følelse av å bli ivaretatt når en sitter i gynekologstolen. Finn er FANTASTISK.

Trygg og profesjonell

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Flink og profesjonell. Super sykepleier og personal forøvrig. Kunne dog tatt seg litt bedre tid (eller værtfall gitt inntrykk av at han hadde tid ;)). Alt i alt en veldig god opplevelse.