Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Høflig og profesjonell på en betryggende måte, informerer godt og innbyr til dialog
Anbefales påser sterkeste

Kunnskapsrik, trygg og dyktig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Gynekologen fremstår som rolig, hyggelig og profesjonell. Jeg har aldri møtt andre leger/gynekologer som har satt inn spekulum smertefritt. Egguttak og innsett med denne gynekologen er absolutt ikke noe å grue seg til. Han har fulgt meg opp i 3 graviditeter på klinikken, og jeg er veldig fornøyd med han som gynekolog, og klinikken generelt.

Trygg

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Jeg har sjelden følt meg så godt ivaretatt som jeg gjorde hos Solveig Tingulstad.
Hun gjorde meg trygg, og snakket med meg om hva hun gjorde under hele undersøkelsen.
Legen var også god på videre oppfølging.
Anbefaler henne virkelig!
Og anbefaler også Medicus i sin helhet. Her føler man seg godt ivaretatt fra man kommer inn dørene.

Verste opplevelse jeg har hatt hos en lege

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Hadde en time i forbindelse med fertilitetsutredning og IVF. Virker ikke som om han er særlig sterk faglig på dette området. Var nedlatende og lite empatisk overfor meg og min partner og ville ikke lytte til hva vi hadde å si. Ble helt ødelagt etter timen og gråt hele veien hjem. Kommer aldri tilbake.

Blandende følelser etter 6-ukers kontroll

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Ble henvist til undersøkelse seks uker etter fødsel. Fikk beskjed om mulige rester etter svangerskap. Ble umiddelbart urolig, og følte meg lite imøtekommet på følelsene mine. Tok biopsi for å bekrefte funn på UL. Mottok fem dager senere en sms med prøvesvar, og at jeg var henvist videre. Dårlig oppfølging, og jeg står igjen som et stort spørsmålstegn. Betviler ikke legens faglige dyktighet, men han mangler kommunikasjonsferdigheter og gir lite informasjon- noe som resulterer i utrygghet.