Sandefjord Helsepark

Skiringssalsveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Sandefjord Helsepark

Dyktig og hyggelig

Lege: Kristian Guttu Skrevet

Litt forsinkelse på venterommet. Profesjonell, flink til å forklare, tar seg tid. Lett å kommunisere med. Anbefales

Veldig hjelpsom og betryggende

Lege: Kristian Guttu Skrevet

dyktig lege med kort ventetid, har som regne fått time på dagen eller løpet av en uke. Jeg har hatt svangerskap ultralyder hos han og han har vært svært betryggende. Forteller underveis hva han ser,
Eneste jeg har å bemerke er at har man time sent på dagen, kan det hende man må vente noe ekstra fordi det er forsinkelser. Jeg har ventet oppi 20 min ekstra. Dette har jeg inntrykk av er fordi han tar seg skikkelig tid til hver pasient, og ikke «latskap»

Mye negativt

Lege: Kristian Guttu Skrevet

Opplevde lang ventetid for å komme inn selvom en har time. Altfor opptatt av overvekt og kosthold. Det som kan bli bedre er bedre samhandling mellom han og fastlege. Men han er varsom og rask når en først kommer inn til time.

Flink lege.

Lege: Kristian Guttu Skrevet

Gode kunnskaper, høflig og hyggelig. Som kvinne opplever jeg å bli ivaretatt ,lyttet til . Gjensidig god kommunikasjon.

Dyrt

Lege: Kristian Guttu Skrevet

Måtte innom denne legen 3 ganger, fordi han ikke hadde satt seg inn i behandlingsforeløpet mitt. Det kostet meg mye penger fordi jeg måtte betale hos han. Han har heller ikke respekt for andres tid. Da vi må vente opp mot 40 minutter etter timen skulle startet hver gang. Kommer ikke til å gå til denne legen igjen.