IbsenSykehuset Porsgrunn

Telefonnummer477 76 700477 76 7 ...
Vipevegen 51 3917 Porsgrunn

Siste vurderinger av IbsenSykehuset Porsgrunn

Nytt liv

Lege: Bård Nordang Skrevet

Bård Nordang har gitt meg en helt ny sjanse. Et nytt liv og en ny kropp.
Dyktig og profesjonell, og med et brennende engasjement for oss med lipødem.

Anbefales på det sterkeste!

Tusen takk!

Lege: Morten H Haug Skrevet

Tusen takk for at du har gitt meg selvtilliten tilbake. Tusen takk for fantastisk oppfølging, for at du tar deg tid til å svare på spørsmål, for resultatet som stadig blir bedre, for tiden du bruker både dag, kveld og helg for å trygge meg. Takk for at du skaper trygghet i prosessen, og takk for et flott resultat som bare blir bedre og bedre for hver dag som går.

Anbefales på det sterkeste! Etter bukplastikken kan jeg endelig se meg selv i speilet igjen å være mer tilfreds med egen kropp. Det har også gitt mer motivasjon til å jobbe mot en sunnere og friskere livsstil.

Igjen, tusen takk! Du er virkelig en lege som kan lytte, informere og full av medmenneskelighet.

Blandet inntrykk.

Lege: Silje Stensholt Holte Skrevet

Dyktig i faget og flink til å forklare det hun gjør underveis, men hun fremsto som lite omsorgsfull.

Utrolig flink og behagelig

Lege: Silje Stensholt Holte Skrevet

Dr. Silje Holte er den beste gynekologen jeg har hatt. Hun er profesjonell, tar deg på alvor, lytter til det du har å si og løser dine problemer på best mulig vis om nødvendig. Jeg har endelig funnet en kvinnelig gynekolog som jeg trives med. Og det er betryggende at hun nå også spesialiserer seg i mave/tarm kirurgi. Anbefales