Alf Tore Aas

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1993)

IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer962 04 000962 04 0 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik
Alf Tore Aas er plastikkirurg i Gjøvik og Porsgrunn

Siste vurderinger av Alf Tore Aas

Lite forståelig og dårlig resultat

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Elendig resultat av lårplastikk.Bare snurret sammen
Tok ingen ansvar og ville ikke rette opp i dårlig resultat..

Dårleg resultat og oppfølging

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Gjennomførte brystreduksjon ved Fana Medisinske Senter i 2020 Endte opp med nekrose og opne sår i 3 månader, og har per idag (3 år seinare) framleis problem med stygge og vonde hypertrofiske arr, og mareritt frå tida då eg var pasient der.

Eg hadde fleire behandlere i løpet av dei 3 månadane (både fysisk og ved prat / "tips til behandling"). Dr. Larine Osa var kirurgen som utførte operasjonen.

Heile teamet eg var i kontakt med (inkludert denne legen) verka uerfarne, og viste svært lite empati og forståelse etter at operasjonen var utført. Eit døme er at under ein av behandlingene i etterkant av operasjonen, så skar dei i meg før bedøvelsen hadde begynt å virka, og dette var den verste smerten eg nokon gong har opplevd.

Vart ein svært negativ og stressende periode for meg, så eg gjerna kunne vore forutan. Ønsker ikkje at nokon andre skal måtte gjennomgå det marerittet som eg gjorde, så anbefaler dere å styre unna Fana Medisinske Senter (og dens mange behandlere).

Ser at Dr. Aas har skifta jobb sidan den gang, så eg kan ikkje sei noko om korleis den nye staden er.

Veldig sympatisk og dyktig lege:)

Klinikk: IbsenSykehuset Gjøvik Skrevet

Kommer aldri til å glemme hvordan Alf tok meg i mot på første møtet da jeg var utbrent, jeg bynte å gråte da han sa jeg fikk godkjent operasjon og jeg ble så glad at jeg spurte om jeg kunne gi han en klem, og det sa han jeg kunne:). Var litt vanskelig for meg med vekten, så det tok litt tid før jeg fikk operasjon. Men Alf hadde hele veien tro på meg og kom med råd og oppmuntring til å klare det:). Og resultatet, hallo. Jeg føler meg så fin!!:) endelig! Og det viktigste av alt, jeg har ikke vondt i ryggen og nakken lengre:))). Takk Alf! Du er topp!

Gjelder for Ibsensykehuset i Porsgrunn ikke gjøvik:)

Svært fornøyd med bukplastikk utført av Alf Tore Aas

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Ble operert for litt over et år siden og er svært fornøyd med resultatet av min mageoperasjon. God informasjon, flink og hyggelig kirurg. God informasjon også av de andre på operasjonsstuen, både før og etter operasjon som gjorde at jeg følte meg i trygg under hele prosessen

Oversett og lite informasjon

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Opplevde umiddelbart ikke å bli tatt på alvor fra jeg satte foten inn på kontoret. Jeg skulle operere bryst (dekket via offentlig), men forsto raskt at jeg bare var "en i rekken" og at ting skulle gå fort.

Når jeg kom til klinikken var jeg nervøs og usikker om jeg i det hele tatt skulle utføre. Likevel ville jeg ha en fullverdig konsultasjon og prøvde flere ganger å spør om størrelse og resultat. Det virket som han helst bare ville ha meg ut av kontoret da jeg ikke ga en direkte bekreftelse på operasjon, da han kun svarte korte svar. Det virket som han hadde utrolig dårlig tid.

Veldig kjipt å bli møtt på denne måten i en slik sårbar situasjon, og anbefaler å konsultere med ulike kirurger om man får en dårlig magefølelse. Kan godt hende han er flink og dyktig, men dette har lite å si om man ikke føler seg trygg på forhånd..