BestHelse Nordstrand

Telefonnummer987 02 359987 02 3 ...
Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Meget kompetent og genuint interessert

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Det her er en av Nordens beste barnleger ifht matallergi, refluks og Eosinofil Esofagitt. Bente er effektiv - men det betyr ikke at hun ikke lytter/tar seg tid - hun er helt enkelt effektiv i sin arbeidsmåte og ønsker å holde fokus på relevant tema og være konstruktiv. Bente er genuint interessert i barnet vårt, og strekker seg langt for å hjelpe oss. Hun er til forskjell fra mange andre leger ekstremt opptatt av å holde seg oppdatert og lære seg nytt til enhver tid, dermed er hun oppdatert på forskingssiden og ser ikke på seg selv som endelig "fullært". Vi mener at det her er en av Norges aller beste barneleger.

Meget god hjelp!

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Fantastisk kunnskapsrik og serviceinnstilt lege som vi har gått med pga alvorlig nøtteallergi hos min sønn på 11 år. De som kommer inn her er meget heldig og i de aller beste hender. Kvenshagen regnes som den beste på sitt felt i Norge. Anbefales!

Trygg opplevelse

Lege: Jon-Roar Hoff Skrevet

Han tok meg gjennom prosessen på en dyktig måte. Alle spørsmål ble svart på, og det var ikke noe synsing.

Dårlig helhetsvurdring

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Etter henvisning fra fastlegen dro vi til lege Kvenshagen fordi vi mistenkte at min datter har allergi -og refluks sykdom. Legen viste lite forståelse for problemet og feide vekk ved å si at hun har spedbarnskolikk. Jeg la fram alle symptomer som kjennetegner refluks, men følte ikke jeg ble hørt på. Hvis deres barn har refluks sykdom anbefaler jeg ikke å dra til denne legen.

Lite imøtekommende og dårlig service

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Holdt ikke avtale som var avtalt mellom oss som kunder og resepsjonen på vegne av legen. Fikk dårlig service i etterkant av hendelsen, og opplevde å bli møtt med kritikk som kunde.

Ellers fått god hjelp med det medisinske, men ikke noe mer utover dette.