Anne Frostad

Tlf: 02359 Vis kart

Siste vurderinger av Anne Frostad

Kompetanse

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Trygg, sterk og klar. Gir seg ikke før oppnådd resultat. Greide å finne tid, og var rask. Flink til å følge opp

MEGET PROFF

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Absolutt den beste Legen jeg har vært hos, og det er mange,,,, Tok seg goooood tid og forklarte MEGET godt, videresendte meg omgående til utredning Ullevål. noe ikke fast legen klarte" kan anbefales på det beste.

Super lege

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Hun er en dyktig og flink lege. Kan virke litt streng første gang du møter henne, men når du blir kjent med henne er hun helt super. Hun sender deg videre dersom det er noe hun ikke kan. Følger deg opp på en flott måte og du er i de beste hender hvis noe er virkelig galt. Dersom du lurer på noe, tar hun seg tid til å høre på deg, selv om du egentlig var ferdig med timen din. Jeg kan anbefale henne på det aller varmeste.

Ikke å anbefale

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Dårligste møte med en lege jeg har opplevd, nedlatende og fikk inntrykk av at hun var lite villig til å hjelpe. Styr unna om du har alternativer er mitt råd.

To forskjellige opplevelser

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Første gang jeg var hos henne opplevde jeg henne som imøtekommende og dyktig. Hun tok seg god tid til å forklare ting og det syns jeg er flott. Den andre gangen virket hun sur og litt nedlatende.