Bente Kvenshagen

Bente Kvenshagen er barnelege i Oslo

Siste vurderinger av Bente Kvenshagen

Super hjelp!

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Vi likte Bente godt! Veldig konkret gjennomgang av vår problematikk og tydelig videre plan i forbindelse med allergi hos vår baby. Vi følte vi ble hørt og fulgt opp.

Fantastisk

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i noe som skrives her av d negative.
Ble tatt godt imot, på alvor og følte virkelig at hun ville hjelpe gutten vår! Tok prikktest, fikk masse info, og følte hun var intressert i gutten vår.
Hun tok ikke noe full sjekk av baby men gjorde d som trengtes.
Ny time om to uker og føler meg respektert hørt og sett sammen med baby❤️ Var hos en annen barnelege før dette som forferdelig. Dette var en positiv opplevelse og anbefales sterkt!

Arrogant og ubehagelig

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Roper navnet høyt fra kontorstolen, avbryter ofte selv om man selv er kort og effektiv i samtalen. Særledes nedlatende holdning og ubehagelig opplevelse både for barn og foreldre. Om man må vente 1 mnd ekstra på behandling for å unngå denne legen er det verdt det!

Har dårlig tid, men har derimot tid til å diskutere temaer som ikke har noe på et legekontor å gjøre.

Ellers er resepsjonen grei, samme gjelder de andre legene også.

Utrygt og lite hyggelig

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Oppsøkte hjelp i forbindelse med mistanke om allergi hos vårt barn. Opplevde legen som svært lite imøtekommende, uten kompetanse på generell folkeskikk og hvordan man både håndterer og snakker til andre mennesker og uten evne til å verken lytte eller ha samhandlinger med barn.

Jeg ville personlig ha frarådet alle foreldre denne legen. Bortkastet tid som kan ende med å være svært lite hyggelig og konstruktivt for både barn og foreldre.

Det finnes leger med samme kompetanse som klarer å møte barn og foreldre på en mye bedre måte.

Meget kompetent og genuint interessert

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Det her er en av Nordens beste barnleger ifht matallergi, refluks og Eosinofil Esofagitt. Bente er effektiv - men det betyr ikke at hun ikke lytter/tar seg tid - hun er helt enkelt effektiv i sin arbeidsmåte og ønsker å holde fokus på relevant tema og være konstruktiv. Bente er genuint interessert i barnet vårt, og strekker seg langt for å hjelpe oss. Hun er til forskjell fra mange andre leger ekstremt opptatt av å holde seg oppdatert og lære seg nytt til enhver tid, dermed er hun oppdatert på forskingssiden og ser ikke på seg selv som endelig "fullært". Vi mener at det her er en av Norges aller beste barneleger.