BestHelse Nordstrand

Telefonnummer987 02 359987 02 3 ...
Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Svært uempatisk og "kald" gynekolog

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Var hos Åsle-Marit for en gynekologisk undersøkelse. Hun var kald, svært uempatisk og viste lite hensyn. Når jeg braste ut i tårer pga en beskjed hun ga. Svarer henne med: "hva er problemet?". Det er første og siste gang jeg drar til henne. Det virker ikke som hun bryr seg om pasienten sin i det hele tatt. Verste gynekologen jeg har vært bort i.

Trygg og profesjonell lege

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Dette var første gang jeg har vært hos gynekolog. Opplevde Dr. Ullern som meget dyktig, profesjonell og trygende. Hun forklarte hele tiden hva hun skulle gjøre begge gangene jeg var hos henne. Eneste minuset er at det var lang ventetid for å få time. Kan så absolutt anbefale dr. Ullern!

Ikke tid til pasienten eller interessert i å høre på pasienten

Lege: Bente Kvenshagen Skrevet

Søkte hjelp pga refluks og allergiproblemer hos barnet vårt, men det var ingen hjelp å få. Legen var mer opptatt av hvor dårlig tid hun hadde enn å høre på oss

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Anne Frostad Skrevet

Behagelig og dyktig dame som har meget god kunnskap innen for sitt felt (allergi/astma). Tar seg god tid til pasitenten og forklarere godt både prosesser og hvordan allergien og astmaen fungerer og oppfører seg. Hun er alltid trivelig og blid. Følte meg sett, godt tatt vare på og trygg. Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik og informativ

Lege: Jon-Roar Hoff Skrevet

Hva som er bra:
Jon-Roar Hoff er en flink og kunnskapsrik urolog som lytter til deg og viser god forståelse for problemene dine.
Jeg var veldig redd for undersøkelsen med cystoskopi, men han fikk meg til å føle meg trygg.

Hva som kan bli bedre:
Lokalbedøvelsen skal sprøytes inn fem til ti minutter før begynnelsen av prosedyren, men dr. Hoff mente at bedøvelsen virket fra første sekund. Jeg mener man bør lytte til pasienten og la bedøvelsen virke mye lenger, da dette kan være en ekstremt smertefull undersøkelse.