Spesialistsenteret For Kvinner AS

Dampsaga allè 5 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Spesialistsenteret For Kvinner AS

Trygg, behagelig og flink

Lege: Hege Lundring Skrevet

Følte meg veldig godt ivaretatt hos henne. Hun har en rolig, behagelig væremåte og er flink til å forklare hva hun gjør og hva man kan forvente seg. Det er så komfortabelt som det kan bli hos gynekologen.

Grundig og tok seg god tid.

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Grundig, tar seg god tid, forklarer godt, imøtekommende og veldig tillitsvekkende. Vært der flere ganger på tidligere ultralyder og han ser alltid riktig kjønn selv om det har vært så tidlig som i uke 11. Veldig flink til å forklare hva han ser og er både morsom samtidig som han formidler på en svært god måte. Man får tillit og føler seg i trygge hender.

Kjempe flink

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Kommer til å bruke han ved senere anledning. Flink til å forklare, tok seg god tid og var veldig nøye. Topp moderne utstyr og får mange bilder.

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Hege Lundring Skrevet

En fantastisk lege som jeg vil anbefale. Grundig, kunnskapsrik, tar seg god tid til å forklare. Åpen for spørsmål.

Grundig og ivaretakende

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Vi var på ultralyd i uke 13. Martin oppleves som hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik med en god formidlingsevne. Han trygger med en god porsjon humor. Åpen for spørsmål, og gir en ryddig oppsummering til slutt. Vi fikk tilsendt flere bilder og videoer som kunne lastes ned direkte til mobil og/eller pc, dette var et stort pluss. Vi kommer til å gå på kontroller her i fremtiden også.