Spesialistsenteret For Kvinner AS

Dampsaga allè 5 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Spesialistsenteret For Kvinner AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Flink, forklarer alt veldig godt. Avslutter alltid med en konklusjon som for.eks "så det er bra", dette gjorde at jeg aldri gikk der i fra og lurte på om det var noe. Blid og hyggelig og alltid imøtekommende for alle og en hver sin bekymring. Finnes heller ingen dumme spørsmål fra hans side.

Bruker god tid!

Behagelig, nøye og kunnskapsrik

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Kjempe fornøyd. Var her på TUL 8+3 og var kjempe fornøyd, kom tilbake nå 13+2 og var like fornøyd og han kunne se kjønnet. Han er grundig, nøye, svarer på spørsmål, stiller spørsmål, har sans for humor og jeg har rett og slett bare fine ting og si om han og jobben han gjør. Han tar seg virkelig god tid og jeg følte meg like trygg begge gangene. Kan anbefales uten tvil <3

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

En fantastisk flott lege som jeg vil anbefale på det varmeste! Han er grundig, kunnskapsrik, tar seg god tid til å forklare og er lyttende.

Den beste!

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Han er den beste uten tvil. Akkurat vært hos ham. Alltid like fornøyd. Bruker god tid og forklarer alt godt. 5 star*

Veldig proff

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Kan absolutt anbefale ultralyd hos Martin Lundring. Proff, grundig, tok seg god tid og forklarte på en veldig fin måte. Verdt å dra fra Oslo for konsultasjonen. Han så også kjønnet så tidlig som i uke 13.