Vøyenenga Legekontor

Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga

Siste vurderinger av behandlere ved Vøyenenga Legekontor

Dårlig legekontor

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Er alltid forsinkelser. Må sitte å vente på min tur med ei tulle på 4 måneder i en halvtime, uten at noen sier at beklager de er forskinket i dag. Jeg skifter legekontor.

Hyggelig, kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Har brukt Kristin i mange år og er kjempefornøyd med henne. Alltid blid og hyggelig. Eneste minus er at det er nesten umulig å komme gjennom på sentralbordet. Har heller ikke hatt noen problemer med damene på forværelse, vært blid og hyggelig de også.

Anbefales!

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Veldig dyktig lege, smilende og flink til å ta deg imot og lytte. Tar deg på alvor og henviser videre dersom det er ønskelig. Har alltid følt jeg har fått forståelse og feks sykmelding dersom jeg har hatt behov for det, uten å føle seg mistrodd. Får også akutt-time på dagen dersom det er nødvendig. Dessverre er det flere sure damer i resepsjonen som er lite imøtekommende både over telefon og i skranken. Ei dame der som er veldig hyggelig, ellers er det svært sure miner. Er ofte hun er forsinket. Har imidlertid vært såpass godt fornøyd med Kristin at jeg har sett mellom fingrene på dette. Anbefales til andre!

Så som så......

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Ikke god tid til pasienter,og hun holder heller ikke avtaler.
Skulle selv hente noe viktig medisin en Lørdag,som hun skulle ringe inn,men fikk
beskjed på apoteket at dette ikke var gjort,,

Anbefales overhodet ikke.

Kontoret er gammeldags med avleggs stoler,og de andre ansatte kunne tatt et kurs i høflighet.

Best lege i hele AB

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

She was our family doctor since 2002. After we moved to Asker, we changed to another doctor in Asker for a while. By contrast we had to switch it back to Dr. Roness, because she is so much better comparing with the one in Asker. She is always patient and polite towards us, best doctor we have come across in AB for 15 years so far. Lucky having her as family doctor.