Opus Legesenter AS

Jærveien 12 4319 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Opus Legesenter AS

Utrolig flink

Lege: Henrik Solvang Skrevet

Fantastisk lege som tar både meg og sønnen min utrolig godt imot hver gang! Lytter og tar oss på alvor og ikke minst utrolig god med barn! Anbefales!!

Klokt menneske som lytter

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Løsningsorientert. Kommer med råd og henviser ved behov. Man får følelsen av å bli hørt og at man kan påvirke valget av behandling. Har aldri blitt sendt hjem med Paracet på resept for å si det sånn.

Like fornøyd etter snart 8 år med Kirsti som fastlege

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Kirsti er en man sier "jeg skal til Kirsti" om- og ikke bare "jeg skal til legen". For hun er ikke bare en vanlig fastlege, hun er et lyttende menneske med utrolig stor kunnskap som man alltid kan stole på. Er hun usikker på noe - tar hun alltid et råd med spesialister. Er det alvor- tar hun en ekstra telefon, selv på ettermiddagen. Jeg synes nesten synd på alle de 300 som står på ventelisten, tror neppe det blir mange pasienter til Kirsti som bytter til en annen lege.

Tålmodig og behagelig

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

En kjempe trygg lege som hører på deg, og bruker tiden til å forklare deg hvis du trenger litt mer hjelp til å forstå. Kjempe fornøyd.

Empatisk, hjelpsom, tilstede

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Er veldig fornøyd med Sverre. Han tar seg tid, lytter, og forklarer nøye hva han tenker og hvordan han vurderer. Meget forståelsesfull og empatisk