Hudklinikken Jon Langeland

Youngstorget 2b 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken Jon Langeland

Svært dyktig hudlege!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Jeg har kun positivt å si om hudlege Caroline Strandhagen! Jeg følte meg trygg og ivaretatt fra første stund. Hun var blid, hyggelig, lyttende, forståelsesfull og informerte meg godt. Jeg fjernet solskader og blodkar i ansiktet med svært godt resultat. Dyktig hudlege som jeg anbefaler på det sterkeste!

Lite lyttende

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Kom med sår rød hodebunn, undersøkte ikke hodebunnen. Spurte hva er problemet jeg har da sett rødere hodebunn. Dette har jeg nå gått med i 8 mnd. Følte ikke jeg fikk noe hjelp.

Reiser flere mil for og komme hit.

Lege: Jon Langeland Skrevet

Kunne sikkert ha valgt en i nærmiljøet, men reiser heller til Dr.Langeland som er Norges mest anerkjente hudlege.
Der jeg vet han tar seg tid til og analysere situasjonen og forklarer det jeg måtte lure på. Service er like så viktig som en rutinekontroll.
Helt Fantastisk ☺️👌🏼

Den beste hudlegen jeg har vært hos!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Dr. Langeland har hjulpet meg med akne og sprukne blodkar, og jeg har gått til han i to år nå. Jeg er så fornøyd med han! Han er positiv og tar meg alltid seriøst. Kommer aldri til å bruke noen annen hudlege så lenge jeg har han.

Suuuuuper

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Sjeldent å møte en så dyktig, nøye og attpåtil en lege med glimt i øye og et herlig humør!
Får oppflg i forb m føflekk kreft og ingen bekymring fra meg blir overhørt. Hun fjerner suspekte "flekker" og hudforandringer med en gang og "vi venter ikke å ser"