Hudklinikken Jon Langeland

Telefonnummer23 35 58 5023 35 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Youngstorget 2b 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken Jon Langeland

Reiser flere mil for og komme hit.

Lege: Jon Langeland Skrevet

Kunne sikkert ha valgt en i nærmiljøet, men reiser heller til Dr.Langeland som er Norges mest anerkjente hudlege.
Der jeg vet han tar seg tid til og analysere situasjonen og forklarer det jeg måtte lure på. Service er like så viktig som en rutinekontroll.
Helt Fantastisk ☺️👌🏼

Den beste hudlegen jeg har vært hos!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Dr. Langeland har hjulpet meg med akne og sprukne blodkar, og jeg har gått til han i to år nå. Jeg er så fornøyd med han! Han er positiv og tar meg alltid seriøst. Kommer aldri til å bruke noen annen hudlege så lenge jeg har han.

Suuuuuper

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Sjeldent å møte en så dyktig, nøye og attpåtil en lege med glimt i øye og et herlig humør!
Får oppflg i forb m føflekk kreft og ingen bekymring fra meg blir overhørt. Hun fjerner suspekte "flekker" og hudforandringer med en gang og "vi venter ikke å ser"

Svært kunnskapsrik og hyggelig lege!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Dyktig, lyttende, empatisk og grundig. Ga klare svar og anbefalinger. Følte meg svært godt ivaretatt. Anbefales varmt videre!

Kjempeflink og veldig hyggelig!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Jeg har gått til Caroline Strandhagen for sjekk og fjerning av føflekker. Hun er alltid veldig blid og hyggelig, og gjør en grundig og effektiv medisinsk vurdering. Jeg har alltid følt meg 100% trygg på at hun gjør en optimal jobb. Hun kommuniserer også veldig godt både når det gjelder undersøkelser og prøveresultat. Dr Strandhagen anbefales absolutt!