Hudklinikken Jon Langeland

Tlf: 23 35 58 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Hudklinikken Jon Langeland

Ikke god opplevelse

Lege: Jon Langeland Skrevet

Lytter ikke på sine pasienters behov, og er svært lite imøtekommende. Han informerer heller ikke om hva han skal gjøre eller hvorfor. Ved spørsmål fremstod han totalt uinteressert, og det føltes som om konsultasjonen ikke kunne bli ferdig fort nok.

Kjempeflink og veldig hyggelig!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Jeg har gått til Caroline Strandhagen for sjekk og fjerning av føflekker. Hun er alltid veldig blid og hyggelig, og gjør en grundig og effektiv medisinsk vurdering. Jeg har alltid følt meg 100% trygg på at hun gjør en optimal jobb. Hun kommuniserer også veldig godt både når det gjelder undersøkelser og prøveresultat. Dr Strandhagen anbefales absolutt!

Den beste hudlegen jeg har hatt

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Jeg har gått til Caroline i over ett år nå, med forskjellige hudproblem. Hun er veldig kunnskapsrik, dyktig, oppriktig, interessert, engasjert og varm og blid. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne, og hun har hjulpet meg utrolig mye! Jeg har fått hjelp med uren hud, hun forsto med en gang min fortvilelse og satte opp et bra opplegg. Jeg kontakter alltid Caroline dersom jeg har behov for noe hudrelatert. Jeg vet jeg er i de beste hender og jeg har fått god hjelp med alle problemer. Jeg har anbefalt henne til alle jeg kjenner - og anbefaler henne varmt videre til de som er ute etter en flink og hyggelig lege.

Jon er vår beste hudlege!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har brukt Jon Langeland som spesialist og hudlege i over 30 år, og han har blandt annet hjulpet meg å bli kvitt både frostskader i ansiktet ved bruk av laser, behandlet solskadet hud og satt riktige diagnoser hos både sønnen min og min gamle mor som ingen andre klarte å hjelpe. Jeg har meget stor tiltro til Jon og stoler ikke på andre ann han når det gjelder huden min. Foruten å være en særdeles dyktig rent faglig er Dr. Jon Langeland en veldig positiv, høflig og hjelpsom lege som jeg alltid gleder meg til å komme til. Han er rask, serviceminded og gir en tett og god oppfølging. Jeg føler meg alltid trygg og godt tatt vare på. Den øvrige staben på Hudklinikken er også særdeles dyktige og hjelpsomme alle sammen, og slik jeg ser det er det ingen over eller ved siden av Dr. Jon Langeland og hans team. :-)

Kan virkelig faget sitt!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har erfaring fra Jon Langeland både som dermatologisk sykepleier og som pasient. Han tar pasientene sine på alvor, og har stor forståelse for hvor viktig god, og riktig behandling av hudlidelser er for den enkelte.
Han har lang erfaring, og er oppmerksom på at vi alle reagerer ulikt på hvordan hudsykdommer/tilstander også påvirker det psykososiale.
Kan anbefales på det varmeste!