Hudklinikken Jon Langeland

Telefonnummer23 35 58 5023 35 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Youngstorget 2b 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken Jon Langeland

Den beste hudlegen jeg har vært hos!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Dr. Langeland har hjulpet meg med akne og sprukne blodkar, og jeg har gått til han i to år nå. Jeg er så fornøyd med han! Han er positiv og tar meg alltid seriøst. Kommer aldri til å bruke noen annen hudlege så lenge jeg har han.

Suuuuuper

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Sjeldent å møte en så dyktig, nøye og attpåtil en lege med glimt i øye og et herlig humør!
Får oppflg i forb m føflekk kreft og ingen bekymring fra meg blir overhørt. Hun fjerner suspekte "flekker" og hudforandringer med en gang og "vi venter ikke å ser"

Svært kunnskapsrik og hyggelig lege!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Dyktig, lyttende, empatisk og grundig. Ga klare svar og anbefalinger. Følte meg svært godt ivaretatt. Anbefales varmt videre!

Kjempeflink og veldig hyggelig!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Jeg har gått til Caroline Strandhagen for sjekk og fjerning av føflekker. Hun er alltid veldig blid og hyggelig, og gjør en grundig og effektiv medisinsk vurdering. Jeg har alltid følt meg 100% trygg på at hun gjør en optimal jobb. Hun kommuniserer også veldig godt både når det gjelder undersøkelser og prøveresultat. Dr Strandhagen anbefales absolutt!

Den beste hudlegen jeg har hatt

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Jeg har gått til Caroline i over ett år nå, med forskjellige hudproblem. Hun er veldig kunnskapsrik, dyktig, oppriktig, interessert, engasjert og varm og blid. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne, og hun har hjulpet meg utrolig mye! Jeg har fått hjelp med uren hud, hun forsto med en gang min fortvilelse og satte opp et bra opplegg. Jeg kontakter alltid Caroline dersom jeg har behov for noe hudrelatert. Jeg vet jeg er i de beste hender og jeg har fått god hjelp med alle problemer. Jeg har anbefalt henne til alle jeg kjenner - og anbefaler henne varmt videre til de som er ute etter en flink og hyggelig lege.