Hudklinikken

Youngstorget 2B 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken

Kompetent og hyggelig hudlege Caroline Strandhagen!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Jeg fikk utrolig god hjelp med akutt betent og smertefullt eksem av denne legen. Godt å vite at det finnes gode private alternativer når eksemet gjør så vondt at man ikke klarer å vente ukesvis på time hos avtalespesialist. Effektiv hjelp - anbefales!

the best in the game!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Caroline er grunnen til at jeg fikk tilbake selvtilliten etter å ha slitt med kviser hos voksne. Hun er lydhør, hjelpsom og snill. Å gå til henne var den beste avgjørelsen! Hun tar ting på alvor og veileder deg deretter. Jeg har stilt henne flere spørsmål og aldri blitt sviktet. Sterkt anbefalt!!

Hun er god!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Var hos Caroline for å fjerne føflekk i ansiktet. Veldig fornøyd, følte meg sett og ivaretatt. Ros til både Caroline og dama som tok ut stingene mine.

Fantastisk dyktig og flink

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

En hudlege man virkelig kan anbefale, nøye og kjempe flink. Lytter og tar godt vare på pasienten, følger opp og er utrolig hyggelig. Man føler seg så trygg og vet at hun virkelig kan jobben sin. Er så fornøyd og vil virkelig gi all ros til denne hudlegen. Anbefaler hun til alle som trenger en hjelpende hånd fra en hudlege :)

Dyktig, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Caroline er en svært dyktig hudlege som tar alle problemer på alvor. Hun er imøtekommende, blid og omsorgsfull. Jeg føler meg alltid ivaretatt. Hun er også svært effektiv uten at det går utover behandlings kvaliteten. Har fått hjelp med hudproblemer samt behandling av hyperhidrose. Svært fornøyd etter alle behandlinger. Anbefales på det sterkeste!