Hudklinikken Jon Langeland

Youngstorget 2b 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken Jon Langeland

Utrolig dyktig lege

Lege: Jon Langeland Skrevet

Utrolig empatisk og kompetent hudlege, absolutt den beste jeg har vært til. Om en skal ha laserbehandling er han uten tvil Oslo's beste.

Ylva Ohlsson ser hele personen

Lege: Ylva Ohlsson Skrevet

Ylva Ohlsson er en meget dyktig lege.
Hun er veldig samvittighetsfull og har i tillegg til hudsykdommer, stilt diagnoser som ikke har med hud å gjøre.
Hun er i tillegg netthendt og gjør kirurgiske inngrep så smertefritt som
det lar seg gjøre.
Ylva Ohlsson er blid hyggelig og får en til å slappe av.
Er hun i tvil om noe, spør hun sine kolleger.
Jeg kjenner flere som går til Ylva. De er også veldig positive til henne og hennes behandling.
For det meste kommer man inn til avtalt tid, sjelden mer enn ti min. ventetid.
Jeg har ingen kritikk å komme med.

Svært dyktig og sympatisk

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Hadde time hos Caroline Strandhagen i forbindelse med sjekk og fjerning av føflekker, samt råd om problemhud i ansiktet. Hun var svært profesjonell og grundig - slik at jeg følte at jeg ble tatt på alvor - samtidig som hun var immøtekommende og blid. Føflekkene ble fjernet svært pent, så man kan ikke se noe arr i etterkant. Jeg fikk også gode råd om huden min ellers og fikk resept på krem som ser ut til å virke bra. Jeg går gjerne til Caroline igjen, for jeg følte hun lyttet til meg og tok seg til til å gjøre en grundig jobb. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Dårlig inntrykk

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg oppsøkte Jon Langeland i forbindelse med akne utbrudd i huden. Han foreskrev en "kur" med en gang, og var i liten grad interessert i høre på pasientens reservasjoner mot foreskrevet medisin, og mulige bivirkninger. Jeg erfarte at han var mest interessert i å avslutte konsultasjonen med påfølgende resultat av å feilinformere angående viktige bivirkninger.

Svært lite fornøyd

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg skulle fjerne en føflekk i ansiktet. Dette ble gjort og jeg fikk en plasterlapp over som skulle dekke over og holde stingene på plass. Fikk ikke med meg noen nye plasterlapper. Plasterlappen satt dårlig på etter kort tid og falt mer og mer av, til den til slutt falt helt av. Dette var en helt spesielt plasterlapp for nettopp slike inngrep. Da jeg ikke hadde det og heller ikke hadde fått noen informasjon/beskjed om hva slags plaster jeg kunne bruke og kjøpe ble resultatet svært lite tilfredsstillende, og det i et så viktig sted som ansiktet. Det ble ikke et arr med en rett strek, siden området ikke ble holdt godt på plass av det som slike plastere skulle gjøre. Det ble derfor nærmere et rundt arr, og i tillegg ble det et søkk i huden. Jeg er derfor alt annet enn fornøyd med behandlingen eller forøvrig oppfølging av dette i ettertid. Synes dette er noe som burde blitt beklager i høyeste grad, men noen type beklagelse har jeg aldri fått.