Hudklinikken Jon Langeland

Youngstorget 2b 0181 Oslo

Youngstorget 2b 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken Jon Langeland

Særdeles dyktig og velorganisert hudlege

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har kjent Jon Langeland i mange år både som hudlege og som privat person. Han holder seg meget godt faglig oppdatert og er rask til å ta opp nye metoder i diagnostikk og behandling. Han er strukturert, målrettet og en dyktig formidler. I tillegg har han stålkontroll på prøvesvar og kommuniserer dem til pasientene på en forbilledlig måte. Som hudlege er han i en særklasse.

Faglig sterk og svært hyggelig!!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått hos Langeland i mange år. Tidligere slet jeg med kviser og uren hud selv om jeg gikk regelmessig til hudpleier og brukte masse penger på dyre kremer, spiste sunt og trente daglig. Langeland har tatt godt vare på meg, lyttet til mine bekymringer og hjulpet meg til å få en sunn, ren hud. Selvtilliten min har fått en boost og jeg er svært takknemlig for all hjelp jeg har fått.

Fantastisk flink!!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Har vært hos Jon ved flere anledninger. Første gang da jeg ble ødelagt i huden etter krystall sliping hos en hudpleier. Hun gikk helt i det 3 hudlaget og det så ut som noen hadde pisket meg i fjeset. Så ille at jeg nesten ikke ville ut i dags lys. Jon forstod min fortvilelse og var veldig imøtekommende, hjelpende og forståelsesfull. Han satte i gang tiltak med laser og krem behandling. Huden min ble som ny, vært der flere ganger for oppfølgende behandling, fjerning av tatovering og blodkar i huden. Alltid like profesjonell og imøtekommende.
Det er ingen andre jeg tør å gå til når det gjelder huden min.
Anbefales på det sterkeste!

Styr unna!!!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg blir forbannet når man møter slike mennesker i helsevesenet. Arrogant og lite lyttende på sine pasienters behov. Jon er svært lite imøtekommende mot pasientene sine. Ikke hilser han, ikke informerer om hva han skal gjøre eller hvorfor. Han er altfor krass og ufin i måten han opptrer på. Aldri mer til ham!

Utrolig dyktig lege

Lege: Jon Langeland Skrevet

Utrolig empatisk og kompetent hudlege, absolutt den beste jeg har vært til. Om en skal ha laserbehandling er han uten tvil Oslo's beste.