Hudklinikken Jon Langeland

Youngstorget 2b 0181 Oslo
Tlf: 23 35 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Hudklinikken Jon Langeland

Den beste hudlegen jeg har hatt

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Jeg har gått til Caroline i over ett år nå, med forskjellige hudproblem. Hun er veldig kunnskapsrik, dyktig, oppriktig, interessert, engasjert og varm og blid. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne, og hun har hjulpet meg utrolig mye! Jeg har fått hjelp med uren hud, hun forsto med en gang min fortvilelse og satte opp et bra opplegg. Jeg kontakter alltid Caroline dersom jeg har behov for noe hudrelatert. Jeg vet jeg er i de beste hender og jeg har fått god hjelp med alle problemer. Jeg har anbefalt henne til alle jeg kjenner - og anbefaler henne varmt videre til de som er ute etter en flink og hyggelig lege.

Jon er vår beste hudlege!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har brukt Jon Langeland som spesialist og hudlege i over 30 år, og han har blandt annet hjulpet meg å bli kvitt både frostskader i ansiktet ved bruk av laser, behandlet solskadet hud og satt riktige diagnoser hos både sønnen min og min gamle mor som ingen andre klarte å hjelpe. Jeg har meget stor tiltro til Jon og stoler ikke på andre ann han når det gjelder huden min. Foruten å være en særdeles dyktig rent faglig er Dr. Jon Langeland en veldig positiv, høflig og hjelpsom lege som jeg alltid gleder meg til å komme til. Han er rask, serviceminded og gir en tett og god oppfølging. Jeg føler meg alltid trygg og godt tatt vare på. Den øvrige staben på Hudklinikken er også særdeles dyktige og hjelpsomme alle sammen, og slik jeg ser det er det ingen over eller ved siden av Dr. Jon Langeland og hans team. :-)

Kan virkelig faget sitt!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har erfaring fra Jon Langeland både som dermatologisk sykepleier og som pasient. Han tar pasientene sine på alvor, og har stor forståelse for hvor viktig god, og riktig behandling av hudlidelser er for den enkelte.
Han har lang erfaring, og er oppmerksom på at vi alle reagerer ulikt på hvordan hudsykdommer/tilstander også påvirker det psykososiale.
Kan anbefales på det varmeste!

Særdeles dyktig og velorganisert hudlege

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har kjent Jon Langeland i mange år både som hudlege og som privat person. Han holder seg meget godt faglig oppdatert og er rask til å ta opp nye metoder i diagnostikk og behandling. Han er strukturert, målrettet og en dyktig formidler. I tillegg har han stålkontroll på prøvesvar og kommuniserer dem til pasientene på en forbilledlig måte. Som hudlege er han i en særklasse.

Faglig sterk og svært hyggelig!!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått hos Langeland i mange år. Tidligere slet jeg med kviser og uren hud selv om jeg gikk regelmessig til hudpleier og brukte masse penger på dyre kremer, spiste sunt og trente daglig. Langeland har tatt godt vare på meg, lyttet til mine bekymringer og hjulpet meg til å få en sunn, ren hud. Selvtilliten min har fått en boost og jeg er svært takknemlig for all hjelp jeg har fått.

Fantastisk flink!!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Har vært hos Jon ved flere anledninger. Første gang da jeg ble ødelagt i huden etter krystall sliping hos en hudpleier. Hun gikk helt i det 3 hudlaget og det så ut som noen hadde pisket meg i fjeset. Så ille at jeg nesten ikke ville ut i dags lys. Jon forstod min fortvilelse og var veldig imøtekommende, hjelpende og forståelsesfull. Han satte i gang tiltak med laser og krem behandling. Huden min ble som ny, vært der flere ganger for oppfølgende behandling, fjerning av tatovering og blodkar i huden. Alltid like profesjonell og imøtekommende.
Det er ingen andre jeg tør å gå til når det gjelder huden min.
Anbefales på det sterkeste!

Styr unna!!!

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg blir forbannet når man møter slike mennesker i helsevesenet. Arrogant og lite lyttende på sine pasienters behov. Jon er svært lite imøtekommende mot pasientene sine. Ikke hilser han, ikke informerer om hva han skal gjøre eller hvorfor. Han er altfor krass og ufin i måten han opptrer på. Aldri mer til ham!

Utrolig dyktig lege

Lege: Jon Langeland Skrevet

Utrolig empatisk og kompetent hudlege, absolutt den beste jeg har vært til. Om en skal ha laserbehandling er han uten tvil Oslo's beste.

Ylva Ohlsson ser hele personen

Lege: Ylva Ohlsson Skrevet

Ylva Ohlsson er en meget dyktig lege.
Hun er veldig samvittighetsfull og har i tillegg til hudsykdommer, stilt diagnoser som ikke har med hud å gjøre.
Hun er i tillegg netthendt og gjør kirurgiske inngrep så smertefritt som
det lar seg gjøre.
Ylva Ohlsson er blid hyggelig og får en til å slappe av.
Er hun i tvil om noe, spør hun sine kolleger.
Jeg kjenner flere som går til Ylva. De er også veldig positive til henne og hennes behandling.
For det meste kommer man inn til avtalt tid, sjelden mer enn ti min. ventetid.
Jeg har ingen kritikk å komme med.

Svært dyktig og sympatisk

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Hadde time hos Caroline Strandhagen i forbindelse med sjekk og fjerning av føflekker, samt råd om problemhud i ansiktet. Hun var svært profesjonell og grundig - slik at jeg følte at jeg ble tatt på alvor - samtidig som hun var immøtekommende og blid. Føflekkene ble fjernet svært pent, så man kan ikke se noe arr i etterkant. Jeg fikk også gode råd om huden min ellers og fikk resept på krem som ser ut til å virke bra. Jeg går gjerne til Caroline igjen, for jeg følte hun lyttet til meg og tok seg til til å gjøre en grundig jobb. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Dårlig inntrykk

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg oppsøkte Jon Langeland i forbindelse med akne utbrudd i huden. Han foreskrev en "kur" med en gang, og var i liten grad interessert i høre på pasientens reservasjoner mot foreskrevet medisin, og mulige bivirkninger. Jeg erfarte at han var mest interessert i å avslutte konsultasjonen med påfølgende resultat av å feilinformere angående viktige bivirkninger.

Svært lite fornøyd

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg skulle fjerne en føflekk i ansiktet. Dette ble gjort og jeg fikk en plasterlapp over som skulle dekke over og holde stingene på plass. Fikk ikke med meg noen nye plasterlapper. Plasterlappen satt dårlig på etter kort tid og falt mer og mer av, til den til slutt falt helt av. Dette var en helt spesielt plasterlapp for nettopp slike inngrep. Da jeg ikke hadde det og heller ikke hadde fått noen informasjon/beskjed om hva slags plaster jeg kunne bruke og kjøpe ble resultatet svært lite tilfredsstillende, og det i et så viktig sted som ansiktet. Det ble ikke et arr med en rett strek, siden området ikke ble holdt godt på plass av det som slike plastere skulle gjøre. Det ble derfor nærmere et rundt arr, og i tillegg ble det et søkk i huden. Jeg er derfor alt annet enn fornøyd med behandlingen eller forøvrig oppfølging av dette i ettertid. Synes dette er noe som burde blitt beklager i høyeste grad, men noen type beklagelse har jeg aldri fått.

Svært solid med særdeles god oppfølging!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Gikk til en rutinesjekk. Grundig og god undersøkelse. Måtte fjerne en føflekk som viste seg å være ondartet. Fikk utmerket oppfølging etterpå.

God og profesjonell behandling

Lege: Jon Langeland Skrevet

Jeg fikk time i løpet av et par dager, uten henvisning. Hudlegen gjorde en grundig undersøkelse, og jeg fikk klare råd og henvisning til videre behandling. Blid og hyggelig. Absolutt verdt pengene!

Veldig godt fornøyd!

Lege: Ylva Ohlsson Skrevet

Hudlege Ylva Ohlsson er en utrolig dyktig hudlege!Jeg er veldig godt fornøyd med behandlingen hun gir! Anbefaler henne på det sterkeste!

Den beste hudlegen jeg har hatt.

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Caroline Strandhagen viser alltid stor interesse og tar seg god tid med pasienten. Hun er veldig nøye og flink, og hun er bestandig blid og hyggelig. Jeg er veldig fornøyd med resultatene etter jeg har vært hos henne. Håper jeg få ha henne som min hudlege for alltid.

Endelig en som lytter!

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Dr. Strandhagen er en lege som lytter og tar dine bekymringer på alvor. Hun forklarte alt grundig, nøye og rolig, og på en måte som var enkel å forstå. Jeg følte meg trygg og godt tatt vare på av henne. Anbefales på det varmeste!

Hyggelig og flink

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Hyggelig og profesjonell dame som tar pasienten på alvor. Grundig og fokusert. Kan anbefales på det sterkeste.

Veldig uprofesjonell

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Trengte å fjerne en føflekk og når jeg kom dit var det ingen spørsmål vedrørende føflekken, heller ikke noe dyp eksaminasjon. Rett å slett veldig overfladisk og tydelig at hun hadde dårlig tid, hvor hun bare startet med en gang.

Ønsket å vite når resultatene var klare, hun nevnte 3 uker og at dette var ikke noe jeg trengte å tenke på da hun viste alt om dette og det var ikke noe problemer med den. Har enda ikke mottatt noe svar eller tilbakemelding på prøvene. Inntrykket er en veldig uprofesjonell behandling..

Dyktig, profesjonell og nøyaktig.

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Caroline Strandhagen er profesjonell og er opptatt av å forstå helheten i pasientens helsesituasjon.
Hun er god til å lytte, forklare og beskrive fagterminologi slik at man føler seg trygg. Jeg har derfor tiltro til at hennes vurderinger og anbefalinger er basert på en god helhetsvurdering.
Hennes spisskompetanse og nøyaktighet gjorde at jeg ble godt ivaretatt som pasient og anbefaler derfor hudlege Standhagen på det sterkeste.