Hudklinikken

Youngstorget 2B 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken

Imøtekommende, profesjonell og faglig dyktig

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Kan på sterkeste anbefale Anne Birgitte. Hun er imøtekommende, faglig dyktig og ser pasienten.
Etter timene jeg har hatt føler jeg meg forstått, sett og at mine problemer er tatt på alvor og fått en behandling.

Grundig og dyktig

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Dr. Anne Birgitte Nordal kan anbefales på det aller sterkeste! Jeg er ikke en som har for vane å skrive anmeldelser, men nå er det virkelige en som fortjener det. Ved flere anledninger har jeg vært hos Anne, både for meg selv og mine barn. Du møtes med et fokus på løsning, grundighet og faglig dyktighet hver gang. Min yngste sønn har slitt med store eksem- og hudproblemer, som ingen har klart å få bukt med.
Anne ga ikke opp, jobbet systematisk med
behandling og god oppføling.
Det har ført til at han nå er eksemfri.
Her møter du en hudlege som tar store og små problemer på alvor.

Meget kompetent og tillitsvekkende

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Utrolig dyktig lege. Lyttende, løsningsorientert, effektiv og meget kompetent. Anbefaler henne på det aller varmeste.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Anne Birgitte tok meg på alvor, fikk stilt riktig diagnose og ga ikke opp før vi fant en god behandling. Hun er den tredje hudlegen jeg har vært hos, og den første som virkelig har hjulpet! Anne Birgitte er i tillegg veldig empatisk - det er alltid hyggelig å komme innom! Det er også lett å få kontakt med henne og få raskt svar ved oppfølgingsspørsmål. For en som synes det er gøy med hudpleieprodukter for det kosmetiske, er det også veldig verdifullt at Anne Birgitte selv har interesse for og kunnskap om dette og med sin hudlegekompetanse kan veilede på hva som er trygt av aktive ingredienser gitt diagnosen man har. Hun har gitt gode produktanbefalinger ved forespørsel, uten at hun på noen måte har lagt et press på å kjøpe noe. Jeg kan varmt anbefale Anne Birgitte!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Birgitte Thomas Nordal Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt som pasient, med en lege som innehar så mye kunnskap, erfaring og empati.