Hudklinikken

Youngstorget 2B 0181 Oslo

Siste vurderinger av Hudklinikken

Hyggelig og flink

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Hyggelig og profesjonell dame som tar pasienten på alvor. Grundig og fokusert. Kan anbefales på det sterkeste.

Veldig uprofesjonell

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Trengte å fjerne en føflekk og når jeg kom dit var det ingen spørsmål vedrørende føflekken, heller ikke noe dyp eksaminasjon. Rett å slett veldig overfladisk og tydelig at hun hadde dårlig tid, hvor hun bare startet med en gang.

Ønsket å vite når resultatene var klare, hun nevnte 3 uker og at dette var ikke noe jeg trengte å tenke på da hun viste alt om dette og det var ikke noe problemer med den. Har enda ikke mottatt noe svar eller tilbakemelding på prøvene. Inntrykket er en veldig uprofesjonell behandling..

Dyktig, profesjonell og nøyaktig.

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Caroline Strandhagen er profesjonell og er opptatt av å forstå helheten i pasientens helsesituasjon.
Hun er god til å lytte, forklare og beskrive fagterminologi slik at man føler seg trygg. Jeg har derfor tiltro til at hennes vurderinger og anbefalinger er basert på en god helhetsvurdering.
Hennes spisskompetanse og nøyaktighet gjorde at jeg ble godt ivaretatt som pasient og anbefaler derfor hudlege Standhagen på det sterkeste.

Profesjonell hudlege

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Jeg har vært to ganger hos hudlegen. Den første gangen tok hun og frøs 2 føflekker og hun opererte bort en føflekk. Den andre gangen brukte hun laser mot rødheten jeg hadde i ansiktet. Begge gangene jeg har vært hos hudlegen har jeg alltid vært fornøyd med resultatet. Caroline er utrolig profesjonell og meget effektiv. Hun tok seg god tid begge gangene for å høre hva jeg hadde å si og jeg følte meg bekvem. Har anbefalt min hudlege til bekjente og venner.

Dårlig inntrykk

Lege: Caroline Strandhagen Skrevet

Trengte behandling for mild akne og legen satt meg på en antibiotikakur på sekundet. Hun var ikke interessert i å utrede hva som ligger bak symptomene mine og hadde heller ikke kjennskap til vanlige bivirkninger av medisinen eller hvordan den brukes korrekt. Jeg sa jeg var skeptisk til antibiotika, men hun ga meg ikke noen andre valgmuligheter. Jeg er veldig skuffet. Betalte 1100 kroner og føler at jeg ikke fikk noen som helst hjelp. Forventet mer av en privatlege