Akershus hudlegesenter

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Akershus hudlegesenter

Hyggelig og effektiv.

Lege: Cato Mørk Skrevet

Ble overrasket da jeg så såpas mange negative anmeldelser her, ettersom jeg er fornøyd med hjelpen jeg har fått. Syntes legen er hyggelig og effektiv, og jeg har fått god hjelp med problemet mitt!

Arrogant og uempatisk

Lege: Cato Mørk Skrevet

En forferdelig opplevelse. Han tar seg ikke tid og virker svært uinteressert. Advarer alle mot å oppsøke denne hudlegen, dersom det finnes andre alternativer. Har vært hos flere hudleger tidligere, og denne mannen var forferdelig uprofesjonell.

Profesjonell, informativ, trygg, ivaretatt.

Lege: Cato Mørk Skrevet

Jeg var så dum at jeg leste vurderingene som var lagt inn her før min legetime hos Cato Mørk. Etter å ha vært der så forstår jeg at flesteparten av hans pasienter må være fornøyde og at de som skriver her må være de ytterst få som har en negativ opplevelse.
Jeg kommer fra legetime hos ham nå og har kun positive ting å si om han og de andre ansatte jeg var i kontakt med. Jeg ble behandlet på en profesjonell måte, jeg følte meg trygg og ivaretatt. Jeg fikk god og grundig informasjon. Jeg anbefaler ham på det varmeste.

Trygg og forklarende - kunnskapsrik hudlege

Lege: Cato Mørk Skrevet

Cato Mørk er en dyktig hudlege. Han tok min psoriasis på alvor og forklarte med forståelige ord. Jeg har også utfordringer med håravfall og dette tok han også på alvor å forklarte alternatver for samt tiltak. Jeg har vært hos hudleger på Lillehammer, Kristiansand og Oslo opp igjennom da jeg var student og Cato Mørk er en dyktig en som forklarer deg så du forstår- ikke med "lege" ord.

Anbefales på det sterkeste! å føler du at du ikke blir forstått (uansett hvilken lege du går til) så si ifra å forsøk beskriv hva du føler. det er viktig vi ikke avskriver leger å lar oss selv gå ut døren uten at vi føler oss ivaretatt.

Frekk, arrogant og lite empatisk hudlege

Lege: Cato Mørk Skrevet

Kom til Dr. Mørk for hjelp med min akne. Fikk beskjed om at problemet kom av genetikk, og «vi kan ikke tukle med gener, det må du skjønne». Dr. Mørk oppleves svært nedlatende og arrogant. Jeg ble emosjonell og begynte å gråte. Jeg har forsøkt forskjellige typer behandling og opplevde at legen ga uttrykk for at ingen ting nytter. Jeg hadde siste time for dagen. Mine tårer ble ikke anerkjent av Dr. Mørk. Han viste heller ingen interesse for å hjelpe meg med mine hudproblemer. Spurte meg så om hva slags medikament jeg ønsket meg. Telefonen hans ringte midt i legetimen, og han svarte. Høres ut som at det var kona som lurte på når han kom til middag...?! Fikk lite informasjon og dårlig oppfølging.
Vil ikke anbefale Dr. Mørk eller Akershus Hudlegesenter til noen.