Akershus hudlegesenter

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Akershus hudlegesenter

Lite sympatisk

Lege: Cato Mørk Skrevet

Opplevde lite forståelse og sympati for mitt problem med akne. Ble gjentatte ganger fortalt at jeg ikke kunne "helbredes" og at han ikke kunne gjøre noe med genetikken min. Jeg ble fortalt at jeg ikke skulle bruke sminke og når jeg prøvde å forklare at jeg ønsket å fortsette og bruke litt sminke, ble jeg spurt om hvor jeg jobbet. Jeg forklarte at jeg jobbet i salg og da spurte han om arbeidsgiver pålegger ansatte å sminke seg. Dette er irrelevant. Ble satt på antibiotikakur i tre mnd, men fikk ikke noe tilbud om oppfølging - "hvis du er fornøyd er jeg fornøyd". Kommer ikke til å gå tilbake til Cato Mørk.

Dyktig, imøtekommende, vennlig og hjelpsom

Lege: Cato Mørk Skrevet

Cato Mørk var hyggelig, imøtekommende og tok mine problemer på alvor. Han kom raskt frem til diagnose og rett behandling. Jeg er veldig fornøyd.

Useriøst

Lege: Cato Mørk Skrevet

Fikk null hjelp med arr etter acne, det er veldig ubehagelig og sjenerende med såpass synlige arr som jeg har i ansiktet. Han tok ikke problemene mine på alvor, noe som er veldig irriterende. Betalte mye for at han skulle fortelle meg at«dette går vekk etter tiden», i tillegg gir han meg 3 navn som jeg kan kontakte. Hvor dårlig hudlege er man når man må hendvise deg til andre?????? Skal aldri tilbake hit for å si det sånn, rett og slett bortkasta tid og penger!

Patetisk

Lege: Cato Mørk Skrevet

Jeg har alltid gått til hudlege på Rikshospitalet og møtt på fantastiske leger. Jeg begynte med lysbehandling flere ganger per uke, og fikk derfor tilbudet om å bytte til Cato Mørk på Lørenskog da reiseveien skulle bli noe kortere.... dummeste jeg har gjort for meg selv.

Ble innkalt til en time, og opplevde lite forståelse av eget problem fra Cato Mørk, da han mente at dette absolutt ikke var det værste han hadde sett.

Jeg gir blanke f... i hvor mye ille han ser i løpet av sin karriere. Jeg kommer dit fordi min psoriasis er sjenerende og plagsomt for MEG.

Fikk aldri noen innkalling igjen. På Rikshospitalet ble jeg fulgt opp hver 6.mnd. Tok noen lysbehandlinger på Akershus Hudlegesenter, men damene bak skranken var lite imøtekommende dem også, og prater nærmest til det som om du er dum.

Usympatisk

Lege: Cato Mørk Skrevet

Jeg har vært hos hudlege Cato Mørk og følte at han var veldig lite imøtekommende og at han bagatelliserte min lidelse. Når jeg fortalte han om mine utfordringer i forhold til lidelsen min så sammenlignet han lidelsen min med livstruende sykdommer og sa derfor at han ikke kunne gi meg og min situasjon sympati. Han ble tydelig irritert på spørsmål jeg stilte og det er ikke slik en lege burde være.