Akershus hudlegesenter

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Akershus hudlegesenter

Hyggelig og kunnskapsrik.

Lege: Hong Diem Thi Tran Skrevet

Hun tar pasienten på alvor samtidig som hun holder en lett og vennskaplig tone. Hun er svært kunnskapsrik og stiller raskt diagnose. Enkel og grei å kommunisere med. Anbefales!

Konsultasjon uten nytteverdi

Lege: Cato Mørk Skrevet

Viste liten interesse for symptomer.
Stilte ikke spørsmål om forløp og pasientens erfaringer.
Kom ikke med forslag til årsak eller diagnose.
Nytteverdien var derfor null.

Den beste hudlegen

Lege: Cato Mørk Skrevet

Cato Mørk er den beste hudlegen du kan finne som jobber i det offentlige. Han er imøtekommende, tar problemene dine på alvor og fikser de. Jeg har slitt med akne og Cato har gjort min situasjon mye bedre. Når jeg spurte etter endt behandling når jeg skulle komme tilbake sa han at når det begynner å påvirke meg psykisk skal jeg komme tilbake. Dette viser at Cato ikke bare tenker på det medisinske men også på pasientens psykiske tilstand. Jeg anbefaler Cato til alle jeg kjenner for han er den beste.

Litt skuffet.

Lege: Cato Mørk Skrevet

Hyggelig og grei lege med veldig hyggelige damer i resepsjonen. Skulle ønske han var mer interessert i å finne ut av et problem jeg hadde. Jeg valgte å bytte lege og er nå i gang med behandling. Så her er det grunnlag for skjerpings.

Vurdering

Lege: Cato Mørk Skrevet

Kom rask frem til diagnose. Vanskelig å få kontakt med dem for oppfølging og resepter. Kort telefontid i løpet av dagen. Finner ingen mail jeg kan kontakte de på.