Grev Wedel Legesenter

Losjeplassen 28 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Grev Wedel Legesenter

Faglig dyktig og menneskekjenner

Lege: Jai Paul Singh Dhillon Skrevet

Faglig dyktighet som gjør pasienten (meg) trygg, oppriktig interessert og lyttende. Imøtekommende, tilgjengelig og følger alltid opp

Tar seg tid

Lege: Jai Paul Singh Dhillon Skrevet

Syntes Jai er flink til å følge opp og føler meg veldig hørt når jeg er hos han.

Det er heller ingenting som er flaut hos han som er utrolig godt å ha i en lege!
Han klarer også å se sammenhengen mellom psykisk helse og fysisk helse, han er bare generelt veldig hyggelig og enkel å forholde seg til!

Tilstede, kunnskapsrik og seriøs

Lege: Tomas Kiepiela Skrevet

Tusen takk for at du er min fastlege. Er så godt å ha en lege som er tilstede og lyttende samtidig som han er veldig faglig dyktig.

oppgitt

Lege: Jai Paul Singh Dhillon Skrevet

Har nå gått til Dhillon et par år. Hvorfor det ikke har slått meg å bytte fastlege før, er fordi jeg er en familiemann med mye å styre med.

Har nå brukt en del penger på Aleris, for hendelser han har har tatt på seg ansvaret nok for å ta seg av.

Skriver i håp om en eye opener for ham. Rykte ditt som lege bør opprettholdes, og forandring kan en hver mann få til. ikke noe skam i det.

Her bør det lettes på antallet pasienter, for det ser ut til at han har tatt seg vann over hodet.

Ellers en snill og blid mann, flyt i samtaler med emner utenom.

Ordentlig lege

Lege: Tomas Kiepiela Skrevet

Har vært min lege i over 20 år, virkelig tillitsfull. Kommer med klare råd, lytter til meg og guider meg som en lege burde gjøre.
Trur mange er ute etter en lege som gjør som de ønsker, Tomas forteller deg hva som er best for deg og din helse.