Maudbukta Legekontor AS

Arnestadveien 2B 1390 Vollen

Siste vurderinger av behandlere ved Maudbukta Legekontor AS

Tålmodig og lyttende

Lege: Berit Marstein Skrevet

Veldig tålmodig, løsningsorientert, rask og hyggelig.
Flink til å komme med eventuell diagnose, og sende deg videre i systemet om det trengs.

Grundig og imøtekommende

Lege: Nikolaos Gasiavelis Skrevet

Utrulig hyggelig og bra lege. Grundig og seriøs. Veldig flink med barn. Som foreldre føler man seg trygg på at han gjør en grundig undersøkelse og man føler man kan spørre om alt. Alltid glad og tar seg tid. Anbefales virkelig.

Helt fantastisk med både barn og voksne

Lege: Nikolaos Gasiavelis Skrevet

Hadde en annen lege på samme legekontor, men hadde noen vikartimer hos Nikolaos da min lege ikke var tilgjengelig og byttet over da jeg likte han bedre og var mer tilgjengelig. Han svarer godt, tar seg god tid til å svare på alle spørsmålene vi har. Veldig profesjonell. Henviser med en gang dersom nødvendig og er alltid ærlig og blid. Blir vanskelig å finne en ny lege til familien da vi må flytte etter å ha hatt en så god lege.

Top

Lege: Berit Marstein Skrevet

smilende følsom, lytter til pasienten og dedikerer tid til ham, fantastisk og trent lege, føler seg rolig i en lege kontor er sjelden! 5 stjerner

Den beste legen

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Sverre og legekontoret generelt. I Motsetning til hva flere skriver her, er jeg også meget fornøyd med det øvrige personale, har aldri opplevd annet en blide og hjelpsomme mennesker, både på telefon og i "luka"
Sverre Torstensen er en lege man kan stole fullt og helt på at tar deg på alvor, han tar seg tid og har gode løsninger og råd, sender videre når det er nødvendig.