St. Hanshaugen legesenter

Telefonnummer23 47 22 2023 47 22 ...
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Hanshaugen legesenter

Har aldri blitt behandlet så dårlig.

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Jeg valgte Anjum etter å ha lest alle de fine anmeldelsene her, men jeg ble svært skuffet. For det første så er det veldig vanskelig å få time, og for det andre så ble jeg ikke tatt seriøst. Hun ville aldri hjelpe meg med problemene jeg hadde og jeg måtte trygle for å bli sjekket. Hun tok heller ikke mine psykiske problemer seriøst og derfor ville hun heller ikke henvise meg til noen andre som kunne hjelpe. Hun har alltid lite tid og prøver å få meg ut så fort som mulig.

Synes at alt var ganske støtende og jeg kan ikke skjønne hvordan hun kan ha så gode tilbakemeldinger når hun er mer opptatt av å presse inn så mange som mulig innen en time istedenfor å fokusere på å hjelpe pasientene sine.

Forståelsesfull og pålitelig

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Er veldig glad for at Suzana er min fastlege, opplever henne som trygg, interessert og pålitelig. Hun lytter, husker og følger opp det hun har sagt hun skal gjøre. Kommer aldri til å bytte!

Kunnskapsrik og tar deg på alvor

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

En av de beste legene jeg har hatt i mitt liv. Kommer aldri til å bytte, for en god lege er sjelden vare. Hun lytter og tar meg alltid på alvor, i motsetning til andre leger jeg tidligere har gått til. Hun tar situasjonen min på alvor og følger nøye opp for hva som skjer videre. Veldig kunnskapsrik og kan sakene sine. Utrolig hyggelig og snill også.

Eneste negative er lang venteliste, men det er ikke hennes feil.

Avvisende og lite hjelpsom

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Det er sjeldent jeg tar meg tid til å skrive anmeldelser men her ble jeg møtt på en så dårlig måte at jeg ønsker å spare andre turen. Jeg har ved tre forskjellige anledninger fått time hos denne legen da min fastlege har hatt for lang ventetid eller vært på ferie.

Jeg opplevde at han var mest interessert i å få meg ut igjen fortest mulig og at han ikke lyttet til det jeg sa eller at han ønsket å hjelpe. Alle tre gangene jeg var der opplevde jeg å bli sendt hjem igjen uten å få hjelp til det jeg kom dit for. Alle kan ha en dårlig dag men når det skjer tre ganger med såpass store mellomrom mistenker jeg at det er et mønster som går igjen.

Aldri tilgjengelig

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Trodde dette skulle bli min nye faste fastlege i god tid fremover, men hun er aldri tilgjengelig. I løpet av ett år jeg har hatt henne som fastlege, har jeg aldri møtt henne, selv om jeg har vært innom legekontoret flere ganger, men da har det vært vikar som har hjulpet.