St. Hanshaugen legesenter

Telefonnummer23 47 22 2023 47 22 ...
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Hanshaugen legesenter

Dårlige erfaringer...

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Har gått til henne i over ett år da jeg ønsket primært å gå til en kvinnelig lege, men jeg opplever at hun ikke tar seg tid til meg og blir fort irritert. Har også opplevt å vente i over 6 mnd på en henvisning som hun skulle sende videre uten at det ble gjort. Får heller aldri tak i henne gjennom legekontoret, selvom sekretærene sier hun skal ringe opp, noe som aldri skjer. Det har ofte ført til at et lite spørsmål som jeg ønsker å stille henne ang min situasjon, må vente i 4 uker før jeg får en legetime for det ene spørsmålet. Som det å spørre om henvisningen hadde blitt sendt. Har også opplevt flere ganger at hun skriver ukorrekte legeerklæringer og er ikke oppdatert på meg og min journal når jeg kommer til timen.

Jeg er svært skuffet over denne legen og bytter så fort det er ledig en annen plass!

Meget fornøyd

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

En faglig dyktig lege, som lytter og tar en på alvor. Nøler ikke med å konferere med og henvise videre til spesialist(er), og utøver faglig forsvarlig og omsorgsfull helsehjelp. Tar seg nødvendig tid til pasienten og utøver sitt arbeid i et behagelig tempo, men effektivt. Øvrig personale er også dyktige og imøtekommende. Sjeldent opplevd lang ventetid eller vansker med å oppnå kontakt med legesenteret.

Lite imøtekommende og dårlig praksis

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Har gjennom det siste årene fått denne legen ved flere anledninger da min fastlege har vært i permisjon eller lang ventetid. Han virker svært lite interessert og empatisk. Dårlig oppfølging med tanken på blodprøvesvar og andre tester. Måtte igjennom en smertefull prosedyre og fikk ingen trøst eller ble beroliget på noe måte. Lå på pasientstolen og hylgråt av smerte, mens legen gikk ut. Dra heller til legevakten hvis man skal få utført noe prosedyre på seg!! Mer skånsomt, men lenger ventetid og absolutt verdt det.

Ikke tilgjengelig og uinteressert

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Har hatt henne som fastlege i et par år, men har kun møtt henne 1 gang og hatt vikarer/turnusleger de andre gangene. Har hatt flere (6-8) legetimer gjennom året (2017). Har sett henne i gangene/forbifarten når jeg har hatt time hos vikarene, og hun virker sliten/lei av sin tilværelse. Sekretærene er herlige og imøtekommende. Legen derimot fremstår arrogant og nokså faglig dyktig, men ikke tilgjengelig.

Uinteressert lege

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

For det første tar det lang tid å komme igjennom på telefonen. Deretter måtte jeg vente 4 uker på legetime. Siden jeg ikke går til legen så ofte hadde jeg flere ting jeg ville sjekke eller spørre om, dette hadde jeg gitt beskjed om på telefonen da jeg bestilte time. Ventet 40 min på venterommet og følte jeg ikke rakk å fullføre setningene mine før jeg ble sendt ut igjen. Sa på slutten av timen at jeg hadde tenkt til å ta en celleprøve, som nevnt på telefonen, men dette hadde hun ikke tid til så det måtte vi evt. gjøre neste gang. Fikk ny time 5 uker etter som jeg avbestilte pga pga manglende hjelp og ingen evne til å lytte til pasienten. Anbefaler ikke denne legen.