Kanalspesialistene AS

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Kanalspesialistene AS

Styr unna

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Jeg gikk til Georg Dimcevski for en gastroskopi. Jeg har gjort den undersøkelsen før, så jeg visste hva jeg gikk til. Jeg sitter igjen med en utrolig dårlig følelse. Under undersøkelsen så fikk jeg panikk da jeg ikke fikk puste og det samlet seg mye slim i halsen. Georg skriker at jeg må ta hodet bak, noe jeg gjør. Etter å ha gjort som han sier så begynner han å hisse seg opp med å si « lytt på meg, vi skal ikke ta denne undersøkelsen igjen - ta hodet bak» det viser seg at han ønsket at jeg skulle ta hodet frem. En slik undersøkelse er ikke bare ubehagelig men vondt i tillegg. Å ha en lege som ikke viser noe forståelse for dette, og i tillegg hever stemmen til en pasient i panikk er IKKE greit. Tok dette opp med han etter undersøkelsen der han spurte hva han hadde å beklage for. Han sa også at han gjorde det for meg, slik at jeg skulle få alle prøvene med en gang. Er det ikke opp til pasienten å bestemme om de trenger en pause, eventuelt om jeg heller ønsker å komme tilbake? Med en slange i munnen så kan man ikke kommunisere annet enn med kroppen, og mine kroppslige reaksjoner og ble ikke tatt seriøst hverken under undersøkelsen eller i samtalen etter. Anbefales ikke! Vil legge til at jeg hadde en utrolig god opplevelse med sykepleieren som var i rommet.

5/5 Veldig profesjonell og vennlig lege.

Lege: Skjalg Klomstad Skrevet

Bare gode erfaringer. Veldig profesjonell og empatisk lege. Han fortalte meg alt om behandlingen og medisiner. Har svaret alle spørsmål. Jeg Rekommender Skjalg.

Kunnskapsrik og behagelig lege

Lege: Friedemann Erchinger Skrevet

Dr Erchinger er spesialist i indremedisin, har to doktorgrader og 4 master avhandlinger.

Han er meget kunnskapsrik og har meget bred faglig kompetanse.

Jeg gjennomgikk coloskopi-undersøkelse, og følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele undersøkelsen.

Etter undersøkelsen fikk jeg en grundig forklaring på hva han hadde registrert og veien videre.

Jeg fikk et meget godt inntrykk av dr. Erchinger og kan anbefale han på det varmeste.

Jeg fikk også et meget godt inntrykk av hans sykepleier-assistent.

Hun var meget empatisk og flink til å avlede min oppmerksomhet for å gjøre det hele til en mest mulig positiv opplevelse.

Veldig bra!

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Jeg var noe nervøs i forkant av koloskopiundersøkelsen jeg skulle ta i desember. Men Dr. Dimcevski var rolig, dyktig og informativ, noe som førte til en helt smertefri opplevelse. Han fortalte det han så underveis og avklarte kjapt at ting så helt normalt ut. Han svarte på spørsmål og både sykepleieren Sara og han var svært hyggelig og imøtekommende.
Det var en lett og humoristisk stemning underveis i undersøkelsen, noe som gjorde at jeg slappet mer av.
Svaret på prøvene fikk jeg kjapt.

En meget flink lege, som jeg vil anbefale til andre.

Fornøyd med klinikk

Trygg og god behandling!
Omsorgsfull og flink!
Fikk god oppfølging av både legen og pleier som assisterte !
Blid og omsorgsfull!