Kanalspesialistene AS

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Kanalspesialistene AS

Trygt og greit

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Vært på gastroskopi i dag.Undersøkelsen tok bare noen minutter,så var det samtale hos legen.Veldig klar og grei samtale.Han forklarte og gav meg noen brosjyrer som jeg kunne ha nytte av.Veldig direkte lege,pynter ikke på noe.Jeg var veldig fornøyd med undersøkelsen og samtalen etterpå med legen.Ble mye latter og god stemning.Anbefaler denne legen.

Styr unna

Lege: Georg Dimcevski Skrevet

Ser han ikke har fått noen anmeldelser her. Det er meget vanskelig å forstå hva han sier. Han misforstår hva pasienten sier opptil flere ganger. Aldri mer! Sykepleierne derimot var veldig profesjonelle og empatiske.

Dyktig lege

Lege: Friedemann Erchinger Skrevet

Dyktig og i imøtekommende lege. Følte meg godt i varetatt de tre årene jeg ble fulgt opp Erchinger.
Ikke noe fix faxeri, rett på sak.

Trygghet

Lege: Friedemann Erchinger Skrevet

Ble møtt av en omsorgsfull og god sykepleier.Tok godt vare på meg under hele undersøkelsen.
Snakket med meg, og fikk meg til å bli rolig.Legen var utrolig imøtekommende. Jeg var veldig engstelig, men han fikk meg trygg.Han fortalte hele tiden hva som skjedde.Han var og ironisk så vi lo underveis.Meget dyktig følte jeg.Anbefales på det beste.