Den Gode Rygg

Telefonnummer472 91 714472 91 7 ...
Stavangergata 44 0467 Oslo

Siste vurderinger av Den Gode Rygg

OMSORGSFULLE OG DYKTIG BEHANDLERE

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg kom til klinikken med prolaps for mange år siden. Da hadde jeg store smerter, kunne nesten ikke gå og var helt vettskremt. Kiropraktor Tarjei brukte god tid på å forklare det som hadde skjedd og hva som måtte til for bedring.
Veldig god omsorg og kombinasjonsbehandling med kiropraktorbehandlinger og triggermassasje, fikk meg på beina igjen. Jeg fikk også gode råd om trening og andre livstilsendringer.
Nå er jeg fast kunde hos klinikken og får fremdeles jevnlige behandlinger for mine kroniske ryggproblemer. Disse folkene holder meg på beina. Her møter du dyktige og kunnskapsrike behandlere som både gir deg god omsorg og som gjør alt for å få deg så frisk som mulig.
Lang erfaring med klinikken gir meg god tyngde til å anbefale klinikken på det varmeste!

Superservice

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Etter mange år med sterk hodepine og migrenemedisin som aldri fungerte, oppsøkte jeg Tarjei. Han skjønte med en gang at jeg plagdes, og ga meg kjempegod service. Han viste meg øvelser som jeg kunne jobbe med hjemme, som ville forebygge nye plager.

Tarjei kan rygg og er trygg i møte med pasient.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Her blir man god tatt vare på! Jeg kom gråtende med prolaps og ble trygget, hjulpet og støttet frem til friskmelding :)

anbefales

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Fikk akutt låsing i ryggen en desemberdag i 2015. Den gode rygg hadde time på dagen og ble møtt av en meget imøtekommende og hyggelig kiropraktor som forstod seg på "problemet". Flink til å følge opp og komme med tips. Her helt fin igjen nå etter noen behandlinger. Pluss at det er egne parkeringsplasser utenfor lokalet =) Null problemer med å anbefale Tarjei hos Den gode rygg.

Veldig blid og hyggelig, morsom og pratsom :)

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Hadde problemer med rygg/nakke kom nesten ikke ut av senga, problemene løste seg ganske fort etter få og hyppige behandlinger til å begynne med.
Har gått over jevnlig behandlinger for å holde problemer unna og rygg nakken smidig. De lytter til hva du har forslags ubehag, og forandrer behandlings form hvis noe ikke fungerer underveis.
Storfornøyd med både Tarjei's knekking og Aron's punkt massasje. Absolut å anbefale, vært ett besøk :)