Den Gode Rygg

Telefonnummer472 91 714472 91 7 ...
Stavangergata 44 0467 Oslo

Siste vurderinger av Den Gode Rygg

Løsningsorientert

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg har brukt flere forskjellige kiropraktorer tidligere, men bruker nå Tarjei som min faste kiropraktor. Hos Den Gode Rygg blir man grundig undersøkt og alltid ivaretatt. Ved endring av time eller akutte lidelser så har jeg alltid fått rask hjelp hos Tarjei. Jeg har hatt mye god hjelp av behandlingen hos Tarjei og kan med trygghet anbefale Den Gode Rygg.

Det finnes en ydmyk kiropraktor!

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Han heter Tarjej og holder til på Sagene i en klinikk han med rette kan kalle Den Gode Rygg.

Her møter han deg med respekt og lytter til deg. Flotte, sentrale lokaler med flere behandlere og massører som ikke er lei av jobben sin som man ofte kan få en følelse av når man går til offentlige instanser.

Jeg vet jeg skal ha problemer med ryggen min til jeg havner i penalet og jeg vet også at Tarjei skal fikse ryggen min til penalet senkes:-)

Veldig fornøyd!

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg er svært fornøyd med hjelpen jeg har fått når ryggen ikke samarbeidet. Hverdagen er blitt vesentlig enklere etter behandlinger her. Profesjonelle og flinke folk, som gir rask hjelp når det trengs.

Anbefales på det sterkeste

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Har brukt Tarjei som min faste kiropraktor i ca. 10 år. Prøvde flere før han, men ble ikke fornøyd før jeg var hos han. Han har hjulpet meg i lengre og kortere perioder i løpet av disse årene. Han finner alltid en ledig time til meg når jeg trenger det. Dyktig, hjelpsom og profesjonell.

Kjempebra!

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Veldig fornyød med behandlingen. Hadde smerter i ryggen ganske lenge, men ble bra av en kombinasjon av knekking og fysioterapi.